Whistling Rainbow [Compound]

Oh wauw, per 2 is een stuk mooier nog dan alleen. Maar per hoeveel tegelijk zou je hem maximaal willen schieten?

Haha, niet zoals Richardus zegt maar 20 of 30. Ik zat te denken aan minimaal 40.

Nee, gekheid, het plan was als deze afgelopen jaar nog goed verkrijgbaar was per 8 of 10 te schieten in Wshape. Maar door ons ROTP project hebben we gezien (en gehoord) dat dat met fluit wellicht niet nodig is. Stuk of 6 in W shape lijkt me prima :D

Haha, niet zoals Richardus zegt maar 20 of 30. Ik zat te denken aan minimaal 40.

Nee, gekheid, het plan was als deze afgelopen jaar nog goed verkrijgbaar was per 8 of 10 te schieten in Wshape. Maar door ons ROTP project hebben we gezien (en gehoord) dat dat met fluit wellicht niet nodig is. Stuk of 6 in W shape lijkt me prima :D
Een stuk of 6 in W-shape lijkt mij meer dan prima 🤣

Prachtige beelden zeg. Super mooie bak die het sierlijke en irritante van vuurwerk goed weet te combineren. En de bizarre hoogte van de effecten zorgen vaak voor lachwekkende beelden als je dan naar het publiek kijkt.
Alsof wij nog geen rugklachten genoeg hebben..

Hier ook nog even het filmpje ervan, het voegt niet veel toe met al die andere stand alone filmpjes. Maar wat er bijzonder aan is, is dat er z'n 25 personen staan te kijken, en die kreeg ik met dit boxje toch vrijwel allemaal stil... prachtig. Deze hoop ik dit jaar nog te vinden ergens in een winkel. Ondanks dat dit mijn favoriete effect is, is dit een uniek bakje. Ik las ook wel eens commentaar over te hoge crossettes, mega vet juist. Sky High...

Ja, dat is het leuk, dat effect heb je met deze bak. Een rauwe fluit die de aandacht trekt en dan het sierlijke effect in de lucht met rust.
Blijft een geweldig ding, duimen dat dit ooit weer terugkomt.

Back
Bovenaan