Welke toppers heb jij nog nooit gehad?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja dat zijn er aardig wat.
Maar wil nog altijd graag een keer The Branco, Mega Willows, Triple X, Transbomber en de Crackling Crystal in de schuur hebben staan.

De Crackling Chrystal van Cafferata natuurlijk, die mag dit jaar echt niet WEER ontbreken. Kijk ik ontzettend naar uit!

Triple X... Wel in bestelling gehad maar die is me voor 135 euro helaas ontnomen.

Transbomber...ik had hem vorig jaar maar een vriend die veel te laat was met inslaan heb ik er nog blij mee gemaakt.

Imortal Gold heb ik nog nooit gehad. Voor mijn gevoel heeft iedereen die wel eens gehad.

Imortal Gold heb ik nog nooit gehad. Voor mijn gevoel heeft iedereen die wel eens gehad.
Helaas niet..
Mis wel vele toppers. Ben een aantal jaar niet met vuurwerk bezig geweest, juist de periode dat een aantal legendarische bakken op de markt kwamen. Nu elk jaar een beetje inhalen!

Ik heb alle toppers minus Asiatic Cheetah, diverse F3 single shots en wat kleinere Argento, Funke en Luypaers cakes NIET gehad.
Ik hoop de komende jaren dit geleidelijk aan goed te maken. Als je me vraagt welke ik echt heel graag wil afschieten dan is het Knisterende Himmel (of zoiets), Paranoid en Tarantula van Argento. In bredere zin heb ik nog maar heeel weinig van Funke gehad en zou dat de komende jaren graag zien veranderen. Maar ja: prijzen, reistijd. Misschien eens met drie man of zo gaan, kun je tenminste 75 kilo meenemen. Want om voor een of twee Funke/Argento blokjes naar Duitsland te rijden zie ik dus niet zitten.

Te veel om op te noemen denk ik.

Crackling Crystal, Sniper, salute cake 2, asian thunder 100 schots, zware jongens van marijne volgens mij ook nooit.

Te veel om op te noemen denk ik.

Crackling Crystal, Sniper, salute cake 2, asian thunder 100 schots, zware jongens van marijne volgens mij ook nooit.

Allemaal toppers!

Iets vergelijkbaars als de Asian Thunder 100sh, is momenteel de Estallar (deze is ook nog op de markt) https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?53461-Estallar

iets vergelijkbaars zoals de Zware Jongens, is de Screw (geen iedee of deze nog ergens te verkrijgen is, misschien ligt er nog ergens eentje verstopt in n bunker o.i.d.) :)
https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?31920-Screw

Nog nooit de Special #4 van Katan gehad. Die ga ik dit jaar toch echt wel proberen (2x?) te scoren!!

Ik heb de special #4 ook nooit gehad. Wel in bestelling gehad vorig jaar en wat blijkt dit jaar opeens verkopen ze geen Katan meer bij Intratuin Ambacht. Hoogstwaarschijnlijk gaat hij er dit jaar ook niet komen. Heb er wel flink de balen in.

iets vergelijkbaars zoals de Zware Jongens, is de Screw (geen iedee of deze nog ergens te verkrijgen is, misschien ligt er nog ergens eentje verstopt in n bunker o.i.d.) :)
https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?31920-Screw

Zowel de zware jongens als de screw vele malen geschoten, zware jongens samen met Mattenfreak jaren geleden zelfs een keer 14 cakes tegelijk gedaan:

Mocht iemand nog de screw tegen komt, wat me erg lastig lijkt aangezien deze er ook alweer wat jaartjes uit is, zeker mee nemen.

Welke toppers ik nog niet gehad heb is teveel om op te noemen :)
Toppers die ik dit jaar wél heb, en enorm naar uit kijk;
- Transbomber
- Brazilian box
- Yellow river
- The Branco
Hopelijk word alles uitgeleverd en kunnen we ongestoord op ons gemak stoken :handsup:

Tja, teveel...

Salute cake 1 van Schuurmans.
Tournament box (dit jaar voor het eerst)
Triple X (dit jaar ook voor het eerst)
The Joker

Veel te veel om op te noemen, maar ik zal er wel een paar noemen.

Transbomber
Code Red
Espada Palm
Buurt assortiment

Maar kan nog wel doorgaan maar dat heeft geen zin, kan beter opnoemen wat ik wel had, is een kleiner lijstje. :)

- Hoogmoed
- Cruel Traction
- Panther (oude van Wolff)
- Killing Arrow pijlen pakket
- Immortal Gold
- Garden of Eden

En vast nog een hoop anderen maar deze schieten mij zo te binnen.

De Tournament Box staat er bij mij ieder jaar op en bij het bestellen laat ik hem altijd budget technisch toch staan. En helaas volgend jaar niet meer mogelijk dus die zal ik nooit in de straat zien...

Transbomber Champions Editie is hier nog nooit in de straat geschoten, terwijl de Transbomber al veelvuldig is geschoten. Daarnaast ook nog nooit een van de topboxen van Vulcan gehad, evenals de Evobomber. Komt daar dit jaar dan eindelijk eens verandering in? :D

Handig topic wel, want zowel de Transbomber CE, wat boxen van Vulcan en de Evobomber zijn dit jaar besteld! :handsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan