Welke toppers heb jij nog nooit gehad?

Status
Niet open voor verdere reacties.
TOurnament Box is die in Duitsland dan ook verboden. Want daar verkopen ze 'm ook. On topic. Ik heb zelf helaas heel weinig ervaring met vuurwerk compounds. Maar laten we het hebben over de compounds die ik graag zou willen hebben ooit.
- Beide SUpernauts van Funke
- Fireball
- Paranoid
- Pyrocentury Knisternder Funkenhimmel 126 Schots
- Tournament Box inderdaad
- Sodom and Gomorrah
- Bad ass Box
- Mei Banfa
- Mashang

en de lijst gaat door en door en door. Zal volgend jaar toch echt wel eentje moeten kunnen kopen..hoop ik.

Nano shots en transbomber xxl , elke keer twijfelen maar nog nooit genomen. Wellicht volgend jaar als er een koopje in de zomer beschikbaar komt.

Geen enkele cake of box van Funke. Zonder auto niet uit DE of BE te halen en NL versies me te duur en nie zo bijster bijzonder. Ga ik wel eeuwig betreuren maar ach ja

Werden ze niet in losse gedeelten uitgeleverd dan? :frusty:

Oh nee, stond altijd bij st je met meerderen moest ophalen hè

Die 25kg regel moet echt deaud

Werden ze niet in losse gedeelten uitgeleverd dan? :frusty:

Oh nee, stond altijd bij st je met meerderen moest ophalen hè

Die 25kg regel moet echt deaud

Hierom vind ik het dus ook zo vreemd. Wat krijgen we straks? Een Pyro+Papel bestaande uit meerdere compounds maar dan ook allemaal in een aparte omdoos in plaats van 2 á 3 compounds per omdoos? Moet allemaal niet veel gekker worden. Is dit dan een initiatief van de importeurs?

Winkelvoorraden misschien nog, als ze meer hebben dan ze in losse verkoop kwijt kunnen en niet terug naar importeur kunnen

Het is ook zo verschrikkelijk nutteloos, zoals ik hierboven aangaf. De importeurs zijn inventief genoeg, kijk maar naar de double and triple shots. Dan gaan we naar triple compounds maar dan apart verpakt, netto resultaat is hetzelfde.

Lijkt mij makkelijk om hiervoor een creatieve oplossing voor te vinden.

Noem de 3 compounds gewoon pyro papel 1, pyro papel 2, pyro papel 3.

Kan de consument ook nog leuke combineren en bijvoorbeeld de combo pp1+pp3+pp3 maken als je bijvoorbeeld de middelste compound niet naar maak is.

Lijkt me niet dat dat snel zal gebeuren. Het vuurwerk is nu al ontzettend duur geworden, en mochten ze een triple compound per stuk gaan verkopen betekent dat ook weer extra kosten voor bv de kooien enz. Dan wordt een triple compound echt niet meer te betalen. Maar we zullen het gaan zien.

Ik heb nooit producten van Marijn vuurwerk gehad. Dat voelt toch als een gemis. In die tijd haalde ik mijn vuurwerk nog bij de locale dealers en daar was het niet te koop. Wat zou ik graag een kartonnetje Hoogmoed stoken. Verder moet ik denken aan de Cross en de Amazone. Wat een unieke producten waren dat in die tijd. Nu vergeet ik vast nog een aantal toppers van ze.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan