Welke toppers heb jij nog nooit gehad?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
We kennen het allemaal wel, top artikelen die al jaren bekend zijn maar jij nog nooit in je collectie hebt gehad. Wij zijn benieuwd welke artikelen dat zijn, deel het hier met ons.

Ik heb nog nooit de Transbomber gehad, mede ook omdat ik dit jaar pas voor het eerst serieus boxen bestel. Wellicht dat die er later nog op de lijst bij komt.

De 4 Seasons van Rubro. Een box die ik nog altijd niet gehad heb en zover ik weet niet live -in de straat- in actie heb gezien. Uiteraard wel al wat keren bij demo's. Kopen kwam er echter nooit van. Vroeger had ik een budget voor maximaal 1 box. En toen ik eenmaal wat meer budget kreeg, was het aanbod boxen nogal groot geworden... :bonk:

De golden tarantula van Rubro.
Top waaier met blauw en goud.
Helaas al een paar jaar uit het assortiment.

En de cigarillo van Marijn.
Zat in speciale lijn van Marijn vuurwerk, was bij Marijn en Wagenvoort verkrijgbaar was.
Had ik toch een keer moeten hebben en aansteken met een... sigaret. :D

De Tournament Box van Mania, al vanaf de introductie eentje die ik op het wensenlijstje heb, maar die nooit als extraatje mee kan in het budget natuurlijk. Geniet altijd van de straatfilms, maar dus nog nooit gehad.

Ik durf het haast niet te zeggen, maar de Red Maroon:frusty:

Crackling crystal ook niet, 2 jaar op rij besteld 2 x niet geleverd. Maar die gaat er zeker nog komen

De Crackling Chrystal en de Tournament Box. Cc omdat ik m vaak te duur vond en de Tournament, tja, waarom eigenlijk niet. Denk omdat er zoveel andere mooie boxen zijn/waren die ik toen gekocht heb.

Wat beessie zegt, het aanbod is gewoon te groot om alle toppers in huis te halen. Mijn lijstje van producten die ik echt nog een keer wil hebben, maar ook dit jaar weer zijn afgevallen:

Transbomber (dit jaar lang getwijfeld, maar toch de voorkeur aan de Snowblind gegeven)
Solar Storm (GP2 wel gehad)
Horn Whistlers (nergens gezien)
ROTP (gekozen voor Katan Special 4)
Secret Salute (alweer genoeg crackling in de collectie)

Ik heb er zoveel nog niet gehad, de keuze is reuze en daar zal ik keuze’s in moeten maken wat ik wel echt graag wil hebben en wat ik mogelijk volgend jaar op de wensenlijst zet.

Het aanbod van toppers is al jaren enorm groot en elk jaar weer is het keuzes maken en puzzelen tot we erbij neervallen. Niet dat het budget oneindig is, dat zeker niet, maar wel heb ik het grootste deel van de artikelen die ikzelf beschouw als absolute top vaak wel gehad. Als ik een artikel tijdens een demo zie, waarvan ik denk: Wow, dit steekt echt boven de rest uit en dit moet er gewoon komen, dan zorg ik ook dat ik daar ruimte voor vrij maak in het budget. Als ik dan moet kiezen tussen zo'n artikel of een artikel dat goed is, maar ik al eens heb gehad dan valt de keuze op de eerste.

Een artikel dat ik nog nooit heb gehad en dat door velen wordt gezien als een absolute topper is de Transbomber. Ik heb hem weleens live in de straat kunnen bewonderen en ook eens tijdens een demo, maar dat ging toen om een mindere batch en daardoor heeft deze mij nooit kunnen overtuigen. Terwijl een andere betere batch dit waarschijnlijk wel had gedaan.

Zelf ook nog nooit de Transbomber gehad. Beetje triest eigenlijk...:p
Ook de special boxen van Katan moeten nog een keer in de collectie komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan