Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
en dat wordt pas volgend jaar helaas... Maar dit jaar wel een paar leuke nieuwerds om uit te proberen: Rebel, Chooet Megashock, Detonator, Double Demolition...vergeet ik niet nog eentje?Ik vind het knap dat je dat nu al kan zeggen omdat niemand ze nog heeft vergeleken
Als ik me het goed (correct me if i'm not) komt de originele thunderking uit Belgie of in ieder geval uit het buitenland..
Dit was geen voorgemonteerde singleshot maar een losse mortier waar je de shell los in moest hangen![]()
overal staat: doel opslaan als
ja EN DAN? en kan niks bekijken dan sla ik het op als afbeelding maar dan kan ik het niet zien.
iemand die me kan helpen?
Waar is "overal"? Welke link? Wat voor bestand?
Film moet je vaak opslaan voordat je ze kunt bekijken. Dan moet je ze opslaan op je eigen harde schijf, en dan afspelen vanaf de harde schijf.
Of Stoere Knallers, prachtige dingen! Misschien wel mooier dan Giant Air Bombs.voor boeket moet je giant air bomb hebbe,
gaan niet hard, maar vind ze zelf wel mooi, mooier dan bijvoorbeeld een thunderking waar 2 rood of groene balletjes uit komen.
+ YouTube Video | |
Bij alle filmpjes
Raiaiaiaght.
We zitten hier in een topic met vele filmpjes en honderden links. Kan je wat specifieker zijn? Stuur eens een URL als voorbeeld.
Wanneer zie je dat "opslaan als..."? Dat komt niet vanzelf naar boven. Niemand anders op dit forum die er last van heeft, dus ik vrees dat er bij jou iets niet klopt.
Godallemachtig, je weet wel een stel super oude topics op de duikelen!
Van de meeste links die je stuurt, doen de films het nog gewoon. Ik snap je probleem dan ook werkelijk niet. Ga met je muis boven die link zweven. Druk op je RECHER muisknop. Klik op "doel opslaan als..." of als je Engels bent "Save target as..." en sla het bestand ergens op je eigen harde schijf op. Dan kun je vervolgens gewoon dat bestand afspelen vanaf je eigen harde schijf.
Sommige van die bestanden zijn ingepakt met het overbekende WinRAR. Google dat eens als je nog geen winRAR of winZip hebt.
Dit is wel erg basale internetkennis hoor. Als je het nu nóg niet snapt, doe je echt iets verkeerd.
Ik ga de Detonator, Chooet Mega Shockbox en Rebel mortieren proberen dit jaar. Daarnaast natuurlijk ook weer de oude vertrouwde normale Thunder Kings.