Vuurwerk Orthen

Dat is idd een goede tip voor Marchel, er zaten idd mooie dingen tussen. Sommige hebben mij echt verrast, zoals de Wanted, het is zonde om zulke te laten schieten !

Kan iemand mij vertellen waar je de updates op de site vind? Zie namelijk niks veranderen. En welke van de 2 sites hebben we het over?

Dankjewel.

"Vies tegen"? Als je kijkt naar de algemene prijs van dat soort cakes was dit wel te verwachten. Het was alleen anders gehoopt... prijskrakers zijn het niet, maar je krijgt wel vette cakes voor je geld!

Dat is nou juist het probleem.
Men wil supervuurwerk voor weinig geld,En dan als het even kan ook nog 50% korting.

Ik denk dat de meeste de prijs wel hoog vinden,Al liggen ze gewoon op het gemiddelde.
Maar met een leuke korting zijn ze zeker de moeite waard!!!

Werk je je rot om de site met prijzen online te krijgen, krijg je nog negatieve feedback.

Maar goed, prijzen zijn niet laag, laten we eerlijk wezen. In dit geval geldt nadrukkelijk dat je voor exclusiviteit moet betalen.

Complimenten dat je de site zo snel af hebt man. Mogen de mensen weer blij mee zijn.

Werk je je rot om de site met prijzen online te krijgen, krijg je nog negatieve feedback.

Maar goed, prijzen zijn niet laag, laten we eerlijk wezen. In dit geval geldt nadrukkelijk dat je voor exclusiviteit moet betalen.

Complimenten dat je de site zo snel af hebt man. Mogen de mensen weer blij mee zijn.

Site is nog lang niet af hoor:p
Hebben nog wel wat in petto.

En ook wij weten dat je nooit iedereen tevreden kunt stellen:p

Danny, ik geef mijn mening?

Marchel kan tegen kritiek?

Moet je perse positief blijven? Ook hetzelfde in topic van 123vuurwerk.

Het zijn zeer mooie cakes ja.
En het liefst heb ik er dik korting op ja, wie niet?

tja, ondankbare mensen blijf je altijd hebben, kan er veel woorden aan vuil maken, maar die kortzichtige ondankbare uitspraken zeggen al genoeg over die personnen.
maar goed, dank je wel alvast marchel en gilbert voor wat jullie weer allemaal in peto hebben, ga er zeker weer gebruik maken, de combinatie service en aanbod maken dit een top zaak

tja, ondankbare mensen blijf je altijd hebben, kan er veel woorden aan vuil maken, maar die kortzichtige ondankbare uitspraken zeggen al genoeg over die personnen.
maar goed, dank je wel alvast marchel en gilbert voor wat jullie weer allemaal in peto hebben, ga er zeker weer gebruik maken, de combinatie service en aanbod maken dit een top zaak

Ik ga ervan uit dat je het tegen mij hebt? Na mijn reactie?

Jammer zeg, dat je MENING hier niet gerespecteerd word.

Zelfde verhaal met slomo in het topic van 123vuurwerk.

En natuurlijk ben ik van plan om bij orthen te bestellen! :)

Ik zou het wel prettig vinden als we het gewoon gezellig houden en mekaar geen verwijten geven.
Laten we er weer een mooi iets van maken.

daar twijfel ik niet over Marchel.

Maar hoe er gereageerd word op mijn reactie, men duidelijk mijn mening erin.

Ben ik dan gelijk ondankbaar als ik iets te duur vind?

Nja, laat maar gaan.

Back
Bovenaan