Rijswijkse vuurwerkhal

Bij mij kan je hem ook op mijn fiets komen plakken....En doe ook maar meteen op de auto van m'n vader! Wat een top actie!

Bij mij kan je hem ook op mijn fiets komen plakken....En doe ook maar meteen op de auto van m'n vader! Wat een top actie!

Als je langs komt wel, ik plak ze er wel op.

En het mooie is, je kan er mee de autowas door, echte kwaliteits sticker.
Daarom is het ook een meerjarige actie, dus laten zitten die sticker. :)

Je reacties komen erg spontaan over. Maar toch vraag ik mij af of je niet eens beter rustig na kan denken voor je wat typt?

Je geeft aan dat je in de kop van Noord Holland woont en geen Big MC thunder op kan halen omdat Lopik te ver is.

Nu ga je vragen of mensen uit de regio Haaglanden je voor stickers van willen voorzien zodat je mee kan doen aan de actie van de Vuurwerkhal in de hoop dat je kans maakt op gratis vuurwerk van de vuurwerkhal.

Wat wil je nou bereiken? Te horen krijgen dat je gratis vuurwerk op kan halen, omdat via internet proberen te verkopen aan een ander? Dit komt erg "raar" over bij mij.

Serieus, ik begrijp dit gedrag echt niet. :bonk:

Dat betekend voor mij dus de Hot Chains, Exploding Box, FireFlower en Magic Tree.

Voor mij helaas niet. Maar je hebt wel iets goed. Nog even geduld.
Mijn assortiment is nog niet helemaal rond dus .......

Dat is het probleem van verschillende smaken, als je geen hele collecties neemt kan je het niet iedereen naar zijn of haar zin maken.

Als iedereen nou gewoon diverse cake's vraagt ligt het assortiment vanzelf open:D.

Zat net een filmpje uit 07 te kijken en toen was dezelfde vuurwerkhal blij met het online zetten van de website op 24nov!!!

komen er ook rubro producten?
en een voordeelverpakking van thunderkings,of andere single shot?

Rubro is zeer onzeker maar niets is onmogelijk.
Door de CE perikelen komen er diverse producten van diverse importeurs laat, soms te laat.
Daardoor moeten er soms gaten in het assortiment gevuld worden met goede producten, en daar kan ook iets van Rubro bij zitten.

Die voordeelverpakking single shots komt er waarschijnlijk, misschien zelfs in kartonvoordeel.

Was je weer aan het bietsen :p:D

Ik heb hem geen sticker meegegeven, dat vond ik zonde. :)
Hij had hem echt niet op zijn bus geplakt en vuurwerk heeft Edwin toch al genoeg.
Hij zou de gewonnen vuurwerkprijs toch niet op kunnen halen want hij heeft het zelf veels te druk met zijn eigen winkels.

Als iedereen nou gewoon diverse cake's vraagt ligt het assortiment vanzelf open:D.

Zat net een filmpje uit 07 te kijken en toen was dezelfde vuurwerkhal blij met het online zetten van de website op 24nov!!!

Als iedereen diverse cakes vraagt wordt ik gek. Of is het nog gekker?

De website is vanaf 2007 online geweest maar omdat de site gehackt was vorig jaar is hij nu verhuist maar om alles zonder virussen en andere ellende over te zetten kost toch wel wat tijd.

Als iedereen diverse cakes vraagt wordt ik gek. Of is het nog gekker?

De website is vanaf 2007 online geweest maar omdat de site gehackt was vorig jaar is hij nu verhuist maar om alles zonder virussen en andere ellende over te zetten kost toch wel wat tijd.

Een vuurwerk site hacken? Het moet toch niet gekker worden...

Back
Bovenaan