ivivuurwerk
VWC lid
Nou je kan mij alles wijsmaken, maar dan een asian thunder 'bijna' even hard gaat als een zinkpijl.. nee. Er zit 26,8 gram in zo'n pijl...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ja.. maar geen zink 902 pijl![]()
ik had afgelopen jaar de thunderkings (de echte) van broekhoff, ik vond ze veel zachter gaan dan het jaar 2008/2009...
had afgelopen jaar knock outs van lesli en thunderkings van pyro shopper. Wat me gelijk opviel was dat de tubes van de knock outs groter waren als de jaren voorheen en de knal was vergelijkbaar met een nitraat van thor of chooet, boeketje was redelijk (paar kogels). Van pyroshopper waren wat minder (zeer kleine tube) maar voor de prijs van 1.50 voor 4 heb ik er wat gekocht en tja voor erbij te hebben kunnen ze geen kwaad maar ik raad de knock out van lesli zeer zeker aan !!
Ik niet, man man man, ze waren niet eens goed afgewerkt, niet recht, dus ze schoten best wel schuin, knal was niet echt ok te noemen. Heb harde single shotjes gezien. Ik werd er niet vrolijk van!
Ik had bij een b&W dealer de ko voor de shocks gekregen,die waren beter dan de ko van de lesli dealer...
Raar maja, geen ko meer voor mij![]()
Is die binkie nou echt zoveel beter dan al die andere single shots?
Het gaat me dan om de knal, voor sier neem ik wel iets anders.