Welke singleshot is het beste?

persoonlijk kies ik voor de Binkie's!

Na heel wat single shots getest te hebben waaronder
gaint bomber diamond
asian thunder gbv
shock b&w
flower thunder breeschoten
thunderking lesli
lord of thunder mecurius
en nog wel wat meer maar die kan ik nu niet zo naar boven halen

Dit jaar ga ik proberen.
Thunderking box 24st 1x
chooet mega shock 2x
en BINKI'S 15x ook voor project.

Bij mij in het dorp kan ik dit halen:

Flowerthunder 18 stuks voor €7,50
Thunderking pyroshopper 4 stuks voor €1,50
Binkie 6 stuks voor €3,-
Knock out 6 stuks voor €3,25

Omgerekend per stuk:

- Flower thunder: €0,42
- Knock out : €0,55
- Thunderking p : €0,38
- Binkie : €0,50

Zoals je ziet is de thunderking pyroshopper het goedkoopst, en uit eigen ervaring een goede single shot, maar die het niet haald bij de knockout. De enige waar ik dus ervaring mee heb van deze 4, zijn de knock out en de thunderking pyroshopper.

Ik heb dus alle topics doorgelezen, en las dus dat de binkie's erg goed waren, misschien wel de beste singleshots van Nederland. Maar in de flower thunder topic , staat ook dat het de beste singleshots van nederland zijn.

Per stuk scheelt het dus niet veel, maar aangezien ik een project wil maken met singleshots, vraag ik me dus af welke ik het beste kan kiezen. ( voor het project )

Ik ga ze alle 4 kopen, allemaal voor projecten, maar 1tje zal voor een groot project gebruikt worden. Welke raden jullie mij aan? Kijk naar hardheid, en prijs.

Bij mij in het dorp kan ik dit halen:

Flowerthunder 18 stuks voor €7,50
Thunderking pyroshopper 4 stuks voor €1,50
Binkie 6 stuks voor €3,-
Knock out 6 stuks voor €3,25

Omgerekend per stuk:

- Flower thunder: €0,42
- Knock out : €0,55
- Thunderking p : €0,38
- Binkie : €0,50

Zoals je ziet is de thunderking pyroshopper het goedkoopst, en uit eigen ervaring een goede single shot, maar die het niet haald bij de knockout. De enige waar ik dus ervaring mee heb van deze 4, zijn de knock out en de thunderking pyroshopper.

Ik heb dus alle topics doorgelezen, en las dus dat de binkie's erg goed waren, misschien wel de beste singleshots van Nederland. Maar in de flower thunder topic , staat ook dat het de beste singleshots van nederland zijn.

Per stuk scheelt het dus niet veel, maar aangezien ik een project wil maken met singleshots, vraag ik me dus af welke ik het beste kan kiezen. ( voor het project )

Ik ga ze alle 4 kopen, allemaal voor projecten, maar 1tje zal voor een groot project gebruikt worden. Welke raden jullie mij aan? Kijk naar hardheid, en prijs.

Als je echt voor knalgeweld wilt dan zou ik de binkie nemen , want die gaat gewoon echt hard, en als je iets met sier wilt de flower thunder. Wil je het gebruiken voor 10 uur project?

Nee, voor ons 10 uur project heb ik hele andere plannen:) Nouja, er worden wel wat binkies in verwerkt maar dat is meer een bijzaak.

Dit is gewoon voor een project tussendoor! Overdag uiteraard, dus sier is overbodig.

Beetje een oud topic om omhoog te halen maar in dat geval kan de topicstarter
misschien wel meteen die nieuwere singleshots toevoegen?

Rebel
Lord of thunder
Mega shock box
Detonator

enz...

topic starter is gebanned... dus iemand anders zou een nieuw algemeen single shot topic kunnen openen, of een moderator neem het over?

Flower thunder heeft ook amper sier hoor
maar voor mij wordt het een bulkpack asian thunders :)
goede knal en redelijke sier

Oja, er is ook de bullpack asian thunders te halen in mijn dorp, en de weco single shot ( corsair nog wat? ) maar die zijn voor mijn project te duur.

Oja, er is ook de bullpack asian thunders te halen in mijn dorp, en de weco single shot ( corsair nog wat? ) maar die zijn voor mijn project te duur.

Je project wel filmen he? :)

De asian thunders gaan iets zachter dan binkies, maar hebben wel een echt boeketje.
Hier in mijn dorp alleen at's en flower thunders te koop dusja ats gaan harder dan flower thunders, zijn goedkoper en ook nog een mooier boeket.

Daar geef ik je groot gelijk in, alleen de logo al is inderdaad al top. :)

Maar de flower thunder is dit jaar inderdaad erg goedkoop.
@ overassvw, jaa tuurlijk:) Ga dit jaar erg veel filmen, want er komt een DVD van 2010/2011:thumbsup:

Fcking goedkoop vriend. 6,99 voor 18 vind ik niet duur :P

Ik koop ook die Chooêt. 16 voor €10,00:D

Ik koop alles van die Chooêt collectie. Zo'n vet merk, alleen dat logo al :p en goede kwaliteit spul

Hier zit alleen zo'n super dure winkel...
Flower thunders 18 stuks voor €9,95 en 6 voor €3,95, dus dat is hier wel
duur

De corsair flashing thunder de nieuwe single shot van gbv weco is gewoon een omlebeling van de asian thunder. Kijk maar bij de topic Jp vuurwerk daar zie je op mijn foto een bulpack staan van die dingen en er zitten asian thunders in.

Back
Bovenaan