Welke singleshot is het beste?

Ik vind de Aftershocks erg goed, goede knal met een leuk titanium boeketje erbij. Ik kocht ze voor 2,50 per 6 dat is zeker een goede prijs. Soms knallen deze single shots al gelijk op de grond, dat is erg gevaarlijk zelf met de aangegeven afstand van 6 meter.

Hier gaat hij normaal:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

En hier gaat hij fout:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

:bye:

De "Shock" van B&W word met het jaar slechter. 2 jaar terug was hij erg goed vond ik, jaar daar op vond ik het effect en knal minder woorden en nu is er amper iets van over. Het aantal sas is nog steeds het zelfde 10,4 gr.

De "Shock" van Katan vond ik erg goed dit jaar echt een goed harde knal.

Knock-Out (Lesli): Vorig jaar een goede knal en beter dan de Thunderking, dit jaar meer sier maar een slechtere knal.

ThunderKing (Broekhoff):Vorig jaar slechter dan de Knock-Out maar nu weer beter, een van de beste (Mening!) dit jaar.

Shock (B&W): Zoals Tunit al zei, slechter met het jaar, het effect was nog groot vergeleken met andere maar de knal was geen knal meer te noemen.

Dit jaar kreeg ik in plaats van de Shock van Wolff, de Black Burst (van Wolff).
Ik had ze voor €1,50 per 6. Ik vond ze, zeker gezien de prijs, niet tegenvallen. Het boeket stelde niet zoveel voor, maar de knal was wel aardig.

naamloos-3.png

Ik heb dit jaar de Binky's en de Asian thunders gehoord.
Qua knal kwamen de Asian thunders overeen met de Binky's.
Jawe en ik dachten dat af en toe de knal van de Asian thunders harder was dan die van de Binky.

Ik heb heb dan wel over de Asian thunders die uit het bulkpack kwamen.
Ik had 5 Asian thunders die uit een ,,dummy'' pakket kwamen en daar stond jaartal 2000 op en die knalden een stuk minder.

ik vond de bullpack thunders beter dan de binkies.
de knal was geregeld harder en het boeketje is leuk.
al is idd af en toe geen boeketje te vinden.

Ik had Shocks van Wolff en Shocks van B&W. Ik had een pakje (6 stuks), waarvan 4! niet knalden. Het mortiertje vuurde af, maar hoorde geen knal. Dat vond ik zielig. Ik heb €3,75 betaald voor een pakje. En dan krijg je dit. De shocks van B&W gaven een crackling boeketje, maar de knal vond ik niet zo geweldig. Voor €2,75 per pakje van 6 is het nog te doen.

WTF?

Thunderking basic harder als een asian thunder?

Dan heb jij echt een megaslechte Asian Thunder gehad, of en hele goede Thunderking Basic..

Heb een hele zooi asian thunders afgestoken afgelopen jaarwisseling, hele goede knal, en grappig klein boeketje, maar Thunderking basic is d'r gewoon niks bij. Slechte felle knal en een paar balletjes.

nou dan heb ik wel 8 goede pakken gehad hoor ;)

ik had de thundershock van cafferata voor 1,75 per pak en deze knalde heel hard. Net zo hard als de thunderking van original en dit had ik niet verwacht. Volgend jaar haal ik hier weer veel pakken van.

ik had de thundershock van cafferata voor 1,75 per pak en deze knalde heel hard. Net zo hard als de thunderking van original en dit had ik niet verwacht. Volgend jaar haal ik hier weer veel pakken van.

Ja was een hele leuke aanbieding van vuurwerkpaleis Zeeland. Knal was idd erg hard, maar het siereffect niet zo goed. Even afwachten hoe alle assortimenten van de winkels dit jaar worden, maar mss neem ik van alles wat wel mee, gewoon verschillende dus.

Ik heb er dit jaar tig soorten doorheengejaagd, met de vraag wat mij het beste beviel.

Ik heb afgestoken:
Thunderking (chooet) €3 per 6
Thunderking (PyroPower) €4 per 6
Thunderking (de echte) €4 per 6
Asian Thunder €6 per 10
Black Burst €2 per 6
Shock (paarse)€4,50 per 12
Binkie €3 per 6
Stoere Knaller €9 per 6
Lord Of Thunder €3,50 per 6

Mijn conclusies:

Kwa knal, mocht je de allerhardste willen, staan de Binkie en Asian Thunder bij mij bovenaan. Al verschilde het hier weinig met de rest (muv Stoere Knaller).

Kwa sier zijn de Stoere Knaller (Marijn) en de Asian Thunder de absolute top kwa kleine mortiertjes. Voor de Stoere Knaller betaal je ruim het dubbele tov de Asian Thunder, maar hij is het ook wel weer waard.

Prijs Kwaliteit gezien denk ik dat je beste doet aan Black Burst (knal) of een Asian Thunder Bulk Pack (knal+sier)

Voor mij worden de mortiertjes ui Prijs/Kwaliteit volgend jaar weer grootschalig ingekocht en laat ik de rest lekker liggen ;)

Heb dit jaar 3 verschillende gehad

Lord of Thunder; Mercurius €2,95 voor 6stuks.
Knock out; Lesli €2,25 voor 6stuks
Shock; vuurwerkland (volgens mij) €2,95 voor 6stuks (2e voorverkoopdag was dit de vervanger van lord of thunder.)

beoordeling;
knal;
1. Lord of Thunder; beste knal van deze allemaal
2. Knock out; ietsje zachter dan lord of thunder, verschil bijna niet te horen.
3. Shock; minst harde knal

sier;
1. Shock; sommige hebben een beetje crackling, niet allemaal
2. Knock out; hetzelfde als lord of thunder; alleen een paar kleine balletjes.
Lord of Thunder; zelfde als knock out, alleen een paar gekleurde balletjes.

Volgend jaar ga ik toch weer voor de lord of thunder omdat mij de sier niet zo veel boeit.

Ik had op de 31e nog 10 pakken Lord of Thunder gekocht. Stonden in de folder voor 2,95 maar kostte in de winkel 2,30 (toch Mick?), voor die prijs kon ik er wel 10 meenemen.

In totaal;

- 40 pakken Binkie
- 11 pakken Binkie (van vorig jaar nog over)
- 10 pakken Thunderking
- 10 pakken Lord of Thunder

Hebben wij ons goed mee vermaakt. Volgende jaarwisseling gewoon een karton Binkies, voor die prijs gewoon de beste in zijn soort!

Ik had op de 31e nog 10 pakken Lord of Thunder gekocht. Stonden in de folder voor 2,95 maar kostte in de winkel 2,30 (toch Mick?), voor die prijs kon ik er wel 10 meenemen.

Ja inderdaad Ruben, 2.30 was de prijs de 30e, goedkoper dus dan dat je in de voorbestelling kon krijgen (incl korting) :p
Had zelf 11 pakken Lord of Thunder, 4 pakken Binkies en 4 pakken giant airbomb voor slechts 2,75 per pak.

Vond de binkies erg goed, maar de lord of thunders waren ook een aanrader. De king of thunders van vorig jaar waren slechter dan de binkies en de lord of thunders van dit jaar. Volgend jaar als het kan dus weer binkies en lord of thunders :bye:

1- asian thunder (na genoeg zelfde knal als binkie maar met sier)

2-binkie (gewoon thunderking zoals het hoort)

3-after shocks (hard maar de sieren knal is iets minder dan de asian of bink)

4-thunderking (blijft een goede mischien de beste singel shot maar de prijs is te duur)

5-thunderking herlat (leuke singelshot maar mag harder prijs is verder oke.)

6-shock wolf (te zacht van knal maar de prijs was goed)

7-knock out (knalt aardig maar ook vrij duur met bijna 4e)

8-shock b&w (knal is niet veel soeps en haat ckracling in een singel shot)

Back
Bovenaan