Welke singleshot is het beste?

Hier toch overduidelijk de Asian Thunder.
Zowel qua sier als qua burst. Moet wel zeggen
dat de airbomb een soort knetter-tail heeft.
Geeft toch net iets extra's. De knal is alleen
prut.

Sinds dit jaar heb je hier bulkpaketten asian
thunders. 50 stuks voor 27.50! Dat is toch geen
geld!

grtzz

Ik betaal hier voor 50 stuks 21.50 :)

ik heb ff 2 aftershoks van cafferata geprobeerd. De 1e knalde harder dan de asian thunder van mn maat en de 2e knalde zachter. Zit onderling dus een beetje verschil in, maar de knal is echt goed.

Ik heb er heel wat gehad dit jaar en vond dat de aftershock van hardix echt wel een hardst was, ze hebben echt hun producten verbeterd!

Ik heb de thunderkings van pyroschopper, de flower thunders, de shocks van wolff en de thunderkings van 2 fireworks getest, maar de asian thunders waren de hardste van allemaal.

Ik HOEF niet eens meer meerdere soorten te testen. Ik ben er van overtuigd dat de binkie van Marijn echt 100% de beste is! Die dreun daarvan is gewoon echt net zo hard als een Belgische nitraat. Dat ding kan je nog ergens heen mikken ook, en het feit dat er geen sterren vanaf vliegen maakt het nog veiliger ook. Maar die knal is echt ongelooflijk hard. En daar doe je het toch voor!

Ik HOEF niet eens meer meerdere soorten te testen. Ik ben er van overtuigd dat de binkie van Marijn echt 100% de beste is! Die dreun daarvan is gewoon echt net zo hard als een Belgische nitraat. Dat ding kan je nog ergens heen mikken ook, en het feit dat er geen sterren vanaf vliegen maakt het nog veiliger ook. Maar die knal is echt ongelooflijk hard. En daar doe je het toch voor!

En zo geef je de tegenstanders weer stof tot ouwehoeren, een binkie behoort in de lucht geschoten te worden......

Verder klopt het dat deze absoluut de hardste is onder de enkelschots mortiertjes.

De beste singleshots zijn voor mij zeker de Binkies (Marijn) maar ook de Asian thunders (GBV), heb er de afgelopen jaren verschillende gehad maar dit zijn echte toppers.

de thunderbasic van broekhoff getest vs asian thunder
thundekingbasic was harder en ook niet zon slegt boeket
asian thunder had zachterre knal en grootboeket
en de thunderking basic kost maar 1 euro per 4 duz

Dit jaar de binkies van Marijn gehad, en wat gaan ze lekker hard!

Dat feit en dat ze ook nog een mooi groen effect geven, besluit mij volgend jaar weer pakjes van de binkies te kopen :D

de thunderbasic van broekhoff getest vs asian thunder
thundekingbasic was harder en ook niet zon slegt boeket
asian thunder had zachterre knal en grootboeket
en de thunderking basic kost maar 1 euro per 4 duz

WTF?

Thunderking basic harder als een asian thunder?

Dan heb jij echt een megaslechte Asian Thunder gehad, of en hele goede Thunderking Basic..

Heb een hele zooi asian thunders afgestoken afgelopen jaarwisseling, hele goede knal, en grappig klein boeketje, maar Thunderking basic is d'r gewoon niks bij. Slechte felle knal en een paar balletjes.

Binkies had ik dit jaar ook voor het eerst en ze waren zekers de beste en wonnen het makkelijk van de Asian Thunders!

Ga hier nou niet lopen zeuren over wat beter is, maar houd het gewoon bij de Asian Thunder zelf.

Vond dat ze dit jaar nog steeds een goede knal hadden, alleen bij sommigen mocht er wel iets meer sier uitkomen. :)

had veel verschillende soorten maar ben er toch echt achtergekomen dat de asian thunders het hardste knallen met veel druk erachter. en er zat ook een erg goed boeket achter die jammer genoeg niet erg lang bleef hangen maar wel goed te zien was wat je niet kan zeggen van een shock van wolff die knallen ook wel hard en goed maar minder hard en helemaal geen boeket. dus mijn mening is dat de asian thunders het hardste knallen (heb de binkies jammer genoeg nog nooit gehoord).

Back
Bovenaan