Welke singleshot is het beste?

Wie kan top 5 singleshot maken?

Mijn lijstje:

1. Whistling Thunder Queen
2. Thunderking 2.0
3. Flower Thunder, deze vond ik echt hard afgelopen jaar.
4. Multi Thunderking witte mine fluit en wit boeketje en dit jaar laatste jaar overal heel goedkoop!
5. Asian Thunder lekkere knal en boeketje in verschillende kleuren.
5. Thunderking (Hardix) Titanium boeketje en heel goedkoop.

Hoop je geholpen te hebben! :)

Mijn lijstje:

1. Whistling Thunder Queen
2. Thunderking 2.0
3. Flower Thunder, deze vond ik echt hard afgelopen jaar.
4. Multi Thunderking witte mine fluit en wit boeketje en dit jaar laatste jaar overal heel goedkoop!
5. Asian Thunder lekkere knal en boeketje in verschillende kleuren.
5. Thunderking (Hardix) Titanium boeketje en heel goedkoop.

Hoop je geholpen te hebben! :)

Bedankt,
en weet je ook top 5 hardste singleshots?
Goedkoopste top 5?

da's allemaal zo subjectief joh: prijzen verschillen per verkooppunt, knalhardheid verschilt per toehoorder. Check gewoon de prijzen bij de jou beschikbare winkels en de hardheid in de topics die elke single shot hier heeft... en daarbij is er dit topic om hulp te vragen bij je bestellingen :)

da's allemaal zo subjectief joh: prijzen verschillen per verkooppunt, knalhardheid verschilt per toehoorder. Check gewoon de prijzen bij de jou beschikbare winkels en de hardheid in de topics die elke single shot hier heeft... en daarbij is er dit topic om hulp te vragen bij je bestellingen :)

Daarom zo heb ik het ervaren.
Met de prijzen van mij.

Als een winkel de asian thunder voor 15,- per bulkpack weg doet koop je die natuurlijk.
Is maar net wat je tot je ter beschikking hebt.

Heb je dit topic al gezien? VIJFENVEERTIG pagina's stampensvol met informatie over alerlei soorten single shots! :) Tegen de tijd dat je dat gelezen hebt, is het 2013 :p

Hmm, qua shocks met fluit kan ik momenteel gezien enkel aan Multi Thunder King en Ghost King komen, niet die van Wolff tot dusver, maar beiden vind ik van die iele hoge fluitjes... d'r zijn geen single shots met zwaardere fluit toch?

Hmm, qua shocks met fluit kan ik momenteel gezien enkel aan Multi Thunder King en Ghost King komen, niet die van Wolff tot dusver, maar beiden vind ik van die iele hoge fluitjes... d'r zijn geen single shots met zwaardere fluit toch?

Whistling thunder queen van Katan ownt ze allemaal.
De knal is schoftig hard. En de fluit is luid en duidelijk.
Ja de Wistle thunder queen is op alle fronten mijn persoonlijke nr1.
Oke er zijn meer goede singel shots maar niet beter als de WTQ.

Er stond eerst nog een bericht voor van iemand die meldde dat hij Binkies het hardst vond...blijkbaar is die post er tussenuit verwijderd...

vergelijk:
thunderkings van katan
flowerthunders
thundershocks van thunderkingdom
welke zijn het hardst? als er verschil is is dit groot? de thunderkings zijn namelijk 2.5x zo goedkoop :D(andere winkel ook)

Hallo,
ik ben al een tijdje aan het zoeken, maar kan er zeer weinig over vinden.
Kent iemand hier de ''Pyro King'' Artikel nummer 6130?
Importeur volgens mij Broekhoff vuurwerk.
De keuze voor single shot mortiertjes is lastig dit jaar, wat ik begrijp is de Binkie nog steeds het best voor knal? Ook las ik een aantal enthousiasten reacties over de Sick6, ben erg benieuwd waar die uitkomt op de lijst met de beste knal.

Alvast bedankt.

China Red thunders:
Na de Binkie en Asian Thunder kwam deze als beste uit de verf afgelopen jaar.
Qua stijl vergelijkbaar met de Asian Thunder van GBV. Goede knaller dus.

Back
Bovenaan