Welke singleshot is het beste?

Vond de monsters erg tegenvallen hoor!
En de beloofde TI-boeket was er ook niet?
Dus ik zou de monsters niet aanraden.
De Sick6 singelshots zijn toppers!

Ik had dit jaar :
Shocks van wollf,
Asian Thunders,
Sick 6,
En een zootje asian thunder immitaties.

Shock van wollf was best oke te noemen voor 15,95 per 60.
Asian thunders staken er met vlag en wimpel bovenuit qua knal,
En de Sick 6 hebben mijn hart gestolen.

Kortom sick 6 was de beste van dit jaar, knal haalt het niet bij de asian thunders.
Maar dat maken de mine en het ti boeketje meer dan goed.

Voor mij ook de Whistle Thunder Queen. Heb diverse single shots afgestoken zoals de Monsters, Binkies en de Thunder King van Rubro. De laatste is een kleintje vergeleken met de andere maar voor z'n formaat knalt ie lekker. In deze zit overigens ook geen siereffect. Dat was toch de reden dat de Binkie is afgekeurd??

Ik had dit jaar: Binkies, Monsters, Detonators en Sick6 single shots. De beste/hardste vond ik de Sick6. Op de 2de plaats komen de binkies. Monsters vond ik erg tegevallen.

top 3 hard heid
1 Whistle thunder queen
2 Binkie
3 asian thunder

top 3 prijs krakers:(prijs kwaliteit)
1 thunder king Jumbo box - Rubron (hier 80st 30e)
2 Black burst/shok - Wolff ( hier 72st 30 euro/ 4 pakken a 6 st 10euro.)
3 Asian thunder-GBV (hier 25 euro voor 50st)

Persoonlijke top 3

1 Junbo box thunder king -Rubro (goedkoop en aardig hard)
2 thunderking meter - Pyrostar (Hard maar een heel mooi boeket.
3 Binkie - Wittetenten (blijft een topper!)

Ik had dit jaar Thunderking, Aftershock en Binkies in mijn collectie. De Aftershock won het op alle fronten.. Hij had de hardste knal en het meeste sier. Ik betaalde per Thunderking 42,5 cent, voor een Binkie 50 cent en voor Aftershocks 47 cent per stuk. Alleen op het gebied van prijs won de Aftershock het niet van de Thunderking.

Singleshot

Singleshot

Hallo mensen,

Het is bijna weer zo ver en ik ben al weer aan het kijken op websites enzo.
Maar ik wil 48 singleshots gaan kopen en ik weet niet echt welke nou het beste zijn.
Bij mijn dealer hebben ze de Red China Thunder, en de Black burst.
Tips?

MVG Paul

Cafferata en Zena.nl hebben ook plenty singleshots, misschien dat je daar even moet gaan rondneuzen.

De China Red Thunder is vergelijkbaar met de Thunderking van Broekhoff. Ze zijn erg hard en hebben verschillende effecten. De prijs is ook erg goed.

China Red Thunder is best een goede single shot. Afgelopen jaar was dit qua hardheid de nummer drie van de lijst. Alleen de Binkie en Asian Thunder ging harder.

Bedankt voor alle reacties, weet iemand een vuurwerkverkoper die het opstuurt ofzo? Ik ben pas 12 en mijn vader heeft geen zin om heel ver te rijden. Ik woon in Nieuwveen Zuid-Holland. Koop meestal Bij DenBleker vuurwerk Korteraar. http://www.dbvuurwerkwinkel.nl/vuurwerk/lijst/ best goede collectie.

Vuurwerk mag niet verzonden worden met de post of een andere manier.
Jij moet het samen met je vader ophalen.
Of jij met een vriend die 16 jaar of ouder is!

volgens mij hoef jij geen vuurwerk te halen.
als ik kijk wat er in het centrum gestookt wordt op oudjaars avond.
tenminste filmpjes op joetjoep doen mij twijfelen niet te verhuizen:D

Bedankt voor alle reacties, weet iemand een vuurwerkverkoper die het opstuurt ofzo? Ik ben pas 12 en mijn vader heeft geen zin om heel ver te rijden. Ik woon in Nieuwveen Zuid-Holland. Koop meestal Bij DenBleker vuurwerk Korteraar. http://www.dbvuurwerkwinkel.nl/vuurwerk/lijst/ best goede collectie.

volgens mij hoef jij geen vuurwerk te halen.
als ik kijk wat er in het centrum gestookt wordt op oudjaars avond.
tenminste filmpjes op joetjoep doen mij twijfelen niet te verhuizen:D

Sorry maar ik ben echte vuurwerk fan ;)
Zelf afsteken heeft veel meer kick, IDK gevoel niet te beschrijven.

Back
Bovenaan