Welke singleshot is het beste?

Hier een vergelijking van de volgende single shots:
- Asian Thunder (2 verschillende, Versie uit 2000 die stond niet in een krantje en de 2011 versie)
- Flower Thunder
- Thunder King (2 verschillende, de 2006 versie en die van 2011)
- Shock (Wolff)
- Dragon Thunder

Hier een vergelijking van de volgende single shots:
- Asian Thunder (2 verschillende, Versie uit 2000 die stond niet in een krantje en de 2011 versie)
- Flower Thunder
- Thunder King (2 verschillende, de 2006 versie en die van 2011)
- Shock (Wolff)
- Dragon Thunder

Kijk zo kan het ook. 40 pagina aan meningen samen gevoegd in één filmpje, zodat iedereen zijn eigen conclusie kan trekken. Nadeel is wel dat op film knallen anders overkomen dan IRL. Van wat ik zo op film zie lijkt het allemaal wel redelijk vergelijkbaar.

Daarnaast meldde iemand anders in dit topic al iets heel scherps op. Namelijk de prijs is ook doorslag gevend. Wanneer je een project maakt met 90 single shot. Dan klinkt €1.5(voor 6.st)*15 = €22.50 een stuk aantrekkelijker dan €3.75(voor 6.st)*15 = €56.25 als je dit terug koppelt naar het filmpje, waaruit ik opmaak dat het allemaal wel redelijk in buurt van elkaar zit. Kies je in project gevallen al snel voor de goedkoopste optie.

Even mijn persoonlijke mening, ook aan de hand van mijn filmpje. De Thunder King met productie jaar 2006 knalde het hardste. Die wordt helaas niet meer verkocht en meede daardoor kwam voor mij persoonlijk de Asian Thunder het beste uit de bus.

hallo,
ik zit al een tijdje te twijfelen, maar zal ik voor de asian thunders gaan ( 22 euro voor 50) of voor de binkies van marijn (3,5 euro voor 6) ?

bedankt!

Die had ik inderdaad wel gevonden, maar zoals je ziet, er is vrij weinig over bekend.
Geen effect omschrijving, geen netto kruid gewicht enzovoort...

ik ben al bij Stienen geweest, je moet €25 of meer betalen als je producten wilt hebben bij de voorverkoop, of ik moet bij de verkoopdagen terugkomen. ik kan de 29, maar dan zijn ze op want die dingen zijn razend populair! toch bedankt voor het antwoord :wink:

Persoonlijk vind ik nog steeds de Sick6 een van de beste, zo niet de beste, singleshot. Zeker qua sier is deze leuk, maar een goede mine en een ti boeketje. Daarnaast is de knal heerlijk en knalt die goed laag. Binkies zijn leuk natuurlijk ^^

ik ben al bij Stienen geweest, je moet €25 of meer betalen als je producten wilt hebben bij de voorverkoop, of ik moet bij de verkoopdagen terugkomen. ik kan de 29, maar dan zijn ze op want die dingen zijn razend populair! toch bedankt voor het antwoord :wink:
Nee hoor, meer dan genoeg voorraad!
Maar de besteller is sneller hè!

Back
Bovenaan