Welke singleshot is het beste?

Nog steeds de Binkie. Gevolgd door de single shot van China Red. En uiteraard Asian Thunders

Wat betreft de grote single shots: Big Shot en nog een oude single shot van Evuco. Dat was een lijpe 2 inch zeg.

ik vond de aftershock ook erg goed, was maar 1,95 voor 6 stuk, das geen geld, kwam zeker in de buurt van de binkie en asian thunder, Zo'n spijt dat ik niet meer heb besteld in de voorverkoop

Nog steeds de Binkie. Gevolgd door de single shot van China Red. En uiteraard Asian Thunders

Wat betreft de grote single shots: Big Shot en nog een oude single shot van Evuco. Dat was een lijpe 2 inch zeg.

Ja dat ding was lijp he Jupiler, goed idee van je om er een paar mee te nemen!

Ik had dit jaar flower thunders en thunderking basic van broekhoff. Vond de flower thunder een lekkere knal hebben! Maar een vriend van me had van zena de sick 6, en die hadden een leuk effect dus die worden het volgend jaar!
Dus mij stem voor dit jaar: flower thunder...

Ik had dit jaar flower thunders en thunderking basic van broekhoff. Vond de flower thunder een lekkere knal hebben! Maar een vriend van me had van zena de sick 6, en die hadden een leuk effect dus die worden het volgend jaar!
Dus mij stem voor dit jaar: flower thunder...

jah een maat van mij had ze ook.
vond hem helemaal geweldig, mooie mijn en een goed boeketje, mooi voor in de avond

De binkie is dit jaar de koppositie af moeten staan aan de whistling thunder queen welke duidelijk hoorbaar harder gaat.Minpuntje is wel de prijs zeker bij grote hoeveelheden kost het je een flinke duit.

De binkie en de ss van Bon vind ik erg goed qua knal *binkie* en TI+knal *dragon thunder*

Qua sier overstijgt de thunderking meter ALLE anderen.

De sick6 ging bij mij over de AT heen en deze gingen allebei over de Thunder King van pyropower heen, dus volgend jaar wordt het minstens een kartonnetje sick6!

Ik was ook zeer verrast over de Sick6 en die staat bij mij nu met stip op 1 gevolgd door de Asian Thunders. Die van Bon heb ik helaas niet gehad en/of gezien...

Ik had dit jaar een paar verschillende singelshots.

Stipt op nummer 1 Binkie veel doffere knal dan alle andere.
Zeer verrast was ik over de Sick6 harde knal leuk effect.
En ik had ook voor het eerst een pakje rebel leuke afwisseling met zo felle fluit en nog een redelijke knal.

Dit jaar hadden we ook weer een aantal single shots. De beste vond ik persoonlijk de Whistling Thunder Queen van Katan Vuurwerk, wat knalde die goed zeg. Daarna de Monster en inderdaad de Binkie, die knalde gelijk aan. Met kop en schouders de slechtste; Thunder Attack van Bonfireworks.

De hardste van Nederland, dat mag gezegt worden,

Whistle thunder queen van katan, zonder twijfel.

Wel aan de prijs

Geef mij maar monster of binkie, de knal luid even hard vind ik.
Rebel is voor mij ook waard, mits je deze voor een goed koperen prijs mee krijgt:)

De Whistle Thunder Queen, een harde fluit met daarna een knal harder dan een Binkie + een Titanium boeket!

Ook vind ik de Katan Thunderking heel leuk, deze heeft een knal + Titanium boeket. Ze knallen overigens wel laag, maar daardoor komt de knal ook goed over!

Back
Bovenaan