Welke singleshot is het beste?

Persoonlijk vind ik nog steeds de Sick6 een van de beste, zo niet de beste, singleshot. Zeker qua sier is deze leuk, maar een goede mine en een ti boeketje. Daarnaast is de knal heerlijk en knalt die goed laag. Binkies zijn leuk natuurlijk ^^

tegen mij begonnen ze een beetje uit te flippen, toen ik zei dat ik niet €25 kwam bestellen. had het bij het lezen van de voorverkoopregels perongeluk overgeslagen. ze zeiden, dat na de 28e waarschijnlijk geen meer in vooraad zijn. nogmaals toch bedankt voor het antwoord :cool:

Tsja.. Wat zal ik er van zeggen? Ik ga ze ook gewoon bij de losse verkoop halen en dan maar hopen dat er genoeg zijn, blijft altijd een vraag!

nouja, ben toch maar voor de sick6 gegaan, heb van allebei even de forums doorgelezen en sick6 kwam er toch duidelijk positiever uit (thunderking is namelijk erg achteruit gegaan de laatste jaren) koop dus maar gewoon een kartonnetje sick6 :D

Ik heb de Binkie live meegemaakt en die vond ik toch wel de hardste qua knal! Vlak daaronder de Asian Thunder, maar die kocht ik altijd voor de vooravond, voor het sierboeket, wat ook prima was. Qua prijs/kwaliteit vind ik die daarom de beste.

Ik heb voor dit jaar weer een ultrapack knock outs in gedachten. Nu heb ik ook de mogelijkheid om voor de Screaming Bullets tegaan van Schuurmans vuurwerk, kan ik dit wel vergelijken met een normale singleshot en hoe is de knal? Heeft wel een heel ander effect .

Voorheen altijd de binkies. Helaas zijn die niet/nauwelijks meer te krijgen. Afgelopen jaren altijd voor de Dragon thunders gegaan, top dingen. Gaan in mijn beleving ongeveer even hard als de binkies, de twee hardste van Nederland (naar mijn weten). Dit jaar 4 verschillende single shots (o.a. binkies en heel veel dragon thunders).

van de single shots die ik zelf heb meegemaakt heb ik 3 toppers:
de asian thunder, de whistling thunderqueen en sinds dit jaar hoort de thundersmoke er ook bij :wink:

De Multi Thunderking van Broekhoff staat bij mij op nummer één. Knal is naar mijn mening ietsjes harder en doffer dan de Thunderking van Katan. Kleine heldere mine en fluiters zijn krachtig. Dit jaar bij de meeste dealers voor 2,99 Euro, super prijs voor deze degelijke single shot's.

Back
Bovenaan