Welke Pyro kleding heb jij in je kast? (winactie)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb aardig wat in de kast en draag het ook regelmatig:
FPM t-shirt
Zena vest
Zena cap
Zena muts
Zena handschoenen
Proline Polo
China Red hoodie
Wollf T-shirt van de open dag
T-shirts van verschillende winkels waar ik gewerkt heb.
Vuurwerkland bodywarmer

Edit: Check net mijn kast en vond ook nog:
Het originele Original Fireworks vest
Diamond Collection pet
Een pet van Broekhoff
Diamond Collection Rugzak.

Laatst bewerkt:
Ik heb (helaas) ook bijna niks. Een Vuurwerkklok softshell jas en een muts van Caffero, daar houd het helaas mee op.

Best wat leden met flink wat kleding zo te zien, maar ook een aantal zonder. Gelukkig komt daar dus verandering in.

Heb nog een oude zena vest liggen, heb ook een vuurwerkcrew hoodie met polo liggen, ook een wolff shirtje die wel 2 maten te groot is.

Vroeger had ik een aantal shirts van Verbakel in Pijnacker. Die zijn echte al lang en breed versleten. Op dit moment heb ik alleen een muts van Volt. Pasgeleden zat ik te kijken naar de snapback van Luypaers, die vind ik er wel goed uitzien en moet er eigenlijk wel komen aangezien ik graag snapbacks draag.
Als ik er zo over nadenk mag er best een keer het een en ander bij komen.

T-shirt en een vest van Zena! Draag ik zeer regelmatig!
Less is more gaat in deze niet op meer vw kleding is in dit geval meer dan welkom:p
Dus dan doe ik zeker graag mee:D

Ik heb een Zena muts en handschoenen, tijdens de afhaaldagen komt er een setje St8tement handschoenen bij.

Ik heb iets van 4 paar Zena handschoenen zonder vingertoppen en ergens nog een muts die ik niet meer kan vinden. That's it. :)

Een WTF cap, WTF muts en een WTF-sweater. Gewonnen ooit nadat ik hier net lid werd. De Sweater paste me helaas niet.

Ik heb heel het jaar door een cap van Luypaers op. Verder heb ik nog een vest en een cap van Zena en een zwarte Hoody laten bedrukken met Thunder Crackers label achterop.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan