Welke Pyro kleding heb jij in je kast? (winactie)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb helaas nog geen pyrokleding. Het zou daarom zeer welkom zijn om iets te winnen natuurlijk. Want als je een pyro bent dan hoort er ook kleding bij ^^

Op de trophy in Maaseik heb ik handschoenen, muts, T-shirt en een vest gekocht. Het was daar goed koud kan ik me herinneren. Vorrig jaar een vw totaal muts ipv een gewonnen cake. En er hangen nog wat shirts uit Valencia in de kast.

Alleen een WTF - vuurwerktoppers muts, er kan dus wel wat bij :) Zelden gedragen omdat ik niet graag mutsen en petten draag. Het voordeel is dan dat die zo wel mooi blijft.

De ouderwetse Origanal fireworks vest met het gave logo met de olifant! Draag ik elk jaar tijdens oud en nieuw over een dikke trui.

Met een WTF muts of een Zena Muts.

Uitbreiding is altijd welkom ;)

Hierbij mijn Pyro kleding. Om te beginnen met het Crew vest en op de voorkant van het vest staat mijn naam.

kleding_crew_vest_415800.jpg

Voor de Zena Trophy krijgen alle teamleden van Team Vuurwerkcrew een mooi Vuurwerkcrew Trophy t-shirt. Zo zijn we herkenbaar, maar het is ook zeker een leuk aandenken aan een geweldige dag.

kleding_trophy_2017.jpg

img-20180922-wa0003_shirt.jpg

Hierbij nog een mooie aanvulling op de collectie, verzameld tijdens demo's en open dagen. Dit is het grootste deel van mijn verzameling pyro kleding en er zal in de toekomst waarschijnlijk nog wel wat bijkomen.

kleding.jpg

Vergeet niet mee te doen met deze toffe winactie.

Sorry voor de laate reactie the cigarman
Onderstaande site heeft diverse merken/logo's & producten van shirts tot stickers.
Ik heb er 2x besteld en beide keren was de bestelling binnen een week gedrukt en geleverd.

Screenshot_20221223_180421_Samsung Internet.jpg

Ja het is zover we hebben 6 winnaar uit de randomizer gekregen voor deze fantastische kledingpakketten :D

De gelukkige winnaars zijn:

Prijzen:
  • 2x Zena kledingpakket Stefantvs - Knalpak
    [*]2x Volt! kledingpakket Adnoctum - Klassieker
    [*]2x Red Wire kledingpakket Bjarne0406 - Vuurwerkkoning

Allemaal bedankt voor het meedoen aan de prijsvraag!
winnaars van harte gefeliciteerd, heel veel plezier met de gewonnen kleding!

Zouden de winnaar hun adresgegevens willen sturen naar [email protected] dan komt het zo snel mogelijk jullie kant op

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja het is zover we hebben 6 winnaar uit de randomizer gekregen voor deze fantastische kledingpakketten :D

De gelukkige winnaars zijn:

Prijzen:
  • 2x Zena kledingpakket Stefantvs - Knalpak
    [*]2x Volt! kledingpakket Adnoctum - Klassieker
    [*]2x Red Wire kledingpakket Bjarne0406 - Vuurwerkkoning

Allemaal bedankt voor het meedoen aan de prijsvraag!
winnaars van harte gefeliciteerd, heel veel plezier met de gewonnen kleding!

Zouden de winnaar hun adresgegevens willen sturen naar [email protected] dan komt het zo snel mogelijk jullie kant op
tof zeg!!! onwijs bedankt.

ps email adres staat niet goed in jullie bericht ;-)

Jeej gewonnen:D bedankt voor de prijs en het mogelijk maken ervan!

alle andere winnaars ook gefeliciteerd!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan