Welke Pyro kleding heb jij in je kast? (winactie)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Veel te veel om allemaal op te noemen, denk een paar grote dozen vol hahaha spaar het dan ook al jaaaaaren, maar er mag altijd meer bij, mits ik het nog niet heb.

( voor de liefhebbers ik heb nog dubbele mochten mensen willen ruilen)

Ik heb een Volt vuurwerk korte mouw shirt paar jaar geleden bij een demo van wagenvoort gekregen, draag hem nu als pyjama shirt :D

Genoeg mensen die nog wel wat kunnen gebruiken zo te lezen. Gelukkig is er ook genoeg om meerdere mensen blij te maken:thumbsup:

Veel te veel om allemaal op te noemen, denk een paar grote dozen vol hahaha spaar het dan ook al jaaaaaren, maar er mag altijd meer bij, mits ik het nog niet heb.

( voor de liefhebbers ik heb nog dubbele mochten mensen willen ruilen)
Een paar gesponsorde valk truitjes sla ik nooit af hahaha !

Ik heb een shirtje van Black Cat en eentje van Brothers die helaas een keer te heet is gewassen.
Ook heb ik nog een shirt laten maken met m'n avatar (of hoe heet dat plaatje onder je naam hier) van dit forum erop.

<----

Dit is de pyro kleding die ik heb. Meerdere kleding al wat jaren oud. Mocht iemand iets willen overnemen, Stuur me dan gerust een pm.

20221126_112251.jpg

Voor mij is vaak een nadeel dat kleding te klein merk is.
Minimaal xxl of liever 3xl is fijn.

Daarom helaas ook geen goede pyro kleding momenteel in bezit.

2 t-shirts en 2 truien van onderstaand welbekend merk :cool:
Draag het zeker jaarrond krijg wel eens commentaar is dat shirt al weer 5 minuten uit de was :rolleyes:
Uitbreiding van het kleding merken pakket is dus zeker welkom en zal ook jaarrond worden gedragen!
Er zijn zat mensen die in adidas/nike kleding dragen en nooit sporten, dus jaarrond vuurwerk merkkleding dragen kan ook best :applause:

20221204_090837.jpg

Vuurwerkcrew hoodie met opdruk en gebruikers naam.
Volt muts
vuurwerk 1.4 g hoodie zwart
Bock oorkappen ( bewust oplettende carbid knaller )

Ik heb eigenlijk nog niets. Zou zeker wel graag een hoodie willen of iets anders zou ook leuk zijn. Heb iedere keer de keuze gemaakt voor een box of cake ipv een trui ivm budget. Dus iets winnen zou tof zijn.

Eerlijk gezegd nog geen vuurwerk/pyro kleding in bezit. Deze zouden zeker een aanwinst zijn...:thumbsup:

Bijna niks eigenlijk, heb 1 shirtje van Volt, dat is wel top! Heb hem ook wel eens op mijn werk aan, goeie reclame wel, want genoeg mensen die er naar vragen wat het is!:D

Ik kom helaas niet verder dan een Zena Harder-Better-Faster Beanie. Een mooi kledingpakket zou dus meer dan welkom zijn :)

2 t-shirts en 2 truien van onderstaand welbekend merk :cool:
Draag het zeker jaarrond krijg wel eens commentaar is dat shirt al weer 5 minuten uit de was :rolleyes:
Uitbreiding van het kleding merken pakket is dus zeker welkom en zal ook jaarrond worden gedragen!
Er zijn zat mensen die in adidas/nike kleding dragen en nooit sporten, dus jaarrond vuurwerk merkkleding dragen kan ook best :applause:

Bekijk bijlage 68575

Waar heb je deze t-shirts gekocht?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan