Mythology Display Box [Uitloop 2023]

Die mag er zeker zijn zeg, hele fijne bak dit. Lucht is telkens goed en vol en die mines zijn ook erg goed. Deze zou ik wel eens in de straat willen zien.

Wat vet dit zeg. Alleen die prijs is jammer. Hopen dat dit zo'n box wordt die je bij de grote winkeliers tegen gaat komen voor een schappelijke prijs, want dit ga ik nooit neerleggen voor welke box van dit formaat dan ook.

Schitterende box zeg. Heerlijk tempo, vet effect en een echte rammer in W-shape. Prijs wat fors, maar wellicht wel te doen in een actie. Gaat zeker op de lijst!

Schitterende box zeg. Heerlijk tempo, vet effect en een echte rammer in W-shape. Prijs wat fors, maar wellicht wel te doen in een actie. Gaat zeker op de lijst!

Ik las iets van een online prijs van 149. Met de kortingsactie van Magnum zal die dus uitkomen op 100/110 euro :applause:

Had deze even gemist. Zag m net in de weekactie bij outlet en meteen aangeschaft... Wat een bak zeg!

nette prijs, alleen jammer weer van de overdaad aan rood en groen.... meestal is kerst 31 december wel voorbij

Paar x het filmpje gezien en los dat het geluid waarschijnlijk getuned is is het zoooo lekker lekker:p. Hebben hebben gevoel wordt alsmaar sterker:bonk:

Zelf even aan magnum nagevraagd

De mythology display box betreft 122 shots mix tussen 25 en 30mm met 2kg kruit!

Kan dit og toegevoegd worden aan start topic

Back
Bovenaan