Welke cake, pijl, fontijn etc heb je elk jaar in je collectie.

tegenwoordig heb ik al een jaar of 5 op rij elk jaar de skies of gold van katan vast in het assortiment.
2 jaar geleden gestopt met titanium volcano's kopen nadat ik ook deze elke jaarwisseling had gedurende een jaar of zes en voorheen. ook een jaar of 5 op rij light year pijlen gehad maar ook hiermee gestopt. op een gegeven moment ken je het wel.. hoewel ik de skies of gold nog steeds niet zat ben

Ik heb al jaren het Shou assortiment van Schuurmans in de collectie. Geweldige 16 shots potjes. Ik denk dat is het 6e of 7e jaar wordt. Helaas ook het laatste, want de dealer waarik ze altijd haalde heeft ze niet meer. Gelukkig ik nog een assortiment over van vorig jaar. Was van plan om die jaar 5 keer te halen als voorraad, maar daar heb ik dus een jaartje te lang me gewacht... Als iemand nog een adresje weet houd ik me zeer aanbevolen.

Verder de Xin fonteinen al jaren, prachtig als begin van een showtje.

En de Shardana Rockets ben ik ook erg gaan waarderen. Dit jaar voor de 3e keer en meteen voorraad ingeslagen.

Ow en de Crackling Bullets kunnen niet ontbreken, mooi spul is dat.

Dit jaar drie van Eruption aangeschaft... erg mooie brede fontein.
814.1534419115.png

Huh dit is een nieuw product?

Welke soort vuurwerk, maak niet uit heb je ieder jaar weer in je collectie. Je weet wel, die bepaalde cake, pijl, fontijn etc moet ik gewoon erbij hebben omdat je deze goed vind.

Wel Nederlands consumenten vuurwerk.

Ikzelf heb steenvast elk jaar de "Camuroking"van Lesli in mijn collectie, zonder deze cake is het voor mij geen oudjaar. Het langzaam beginnen en dan de versnelling maak deze cake voor mij een topper, die mag gewoon niet ontbreken.

ja klopt, een erg fijn product met een goede scherpe prijs.

Gaat het topic wel een beetje voorbij :p

Na 3 jaar afwezigheid, maakt dit jaar de Heavy Legend 16 weer zijn opwachting in de collectie. De I've Got The Power zal dit jaar voor de 3e keer erbij zijn. Helaas wel zoals bekend de laatste keer... Verder niet echt vuurwerkjes die elk jaar in de collectie zitten.
Had wel de laatste jaren altijd de Mad Twister erbij. Daarom had ik er vorig jaar 4 stuks van besteld, om er een paar jaar mee vooruit te kunnen. Maar helaas, waren alle vier de 2018 versie. Dus besloten ze maar weg te stoken. :frusty: :cry:

Voor mij standaard de lightyear en cc 2.0 van Zena, snowman van Broekhoff (leuk gebbetje) en sick 6 single shots.

De Bright colour rockets,of de omlabeling daarvan de Bright Star rockets,relatief goede pijlen,en heel goedkoop aan te komen.

Een O&N zonder pijlen kan bij mij niet, dus altijd Light Years en Ball pijlen. Verder altijd wel crackling boxen en salute cakes

edit: en rauwe fluitbakken :yes:

Back
Bovenaan