Welke cake, pijl, fontijn etc heb je elk jaar in je collectie.

De eerste cake die ik trouwens echt meerdere jaren achter elkaar in m'n collectie had, was volgens mij de Hawaii. Was helemaal dol op die cake, weet niet eens meer waarom eigenlijk. :p

De eerste cake die ik trouwens echt meerdere jaren achter elkaar in m'n collectie had, was volgens mij de Hawaii. Was helemaal dol op die cake, weet niet eens meer waarom eigenlijk. :p

Klopt, samen met de Wild Wild West had ik hem ook en aantal jaar op rij, zie foto :

O&N2010-6.jpg

Ja die zat ook hier heel wat jaren achter elkaar in de collectie. Maar ook de Battle die op de foto van Arjan te zien is, rechtsonderdaan, zat hier vaak in de collectie.

De Crazy Whistling Comets (Jorge) en Heavy Legend 16 (Rubro) zijn altijd wel van de partij. Ook doe ik ieder jaar mijn best om de kleine Crosette cakes en Double Decks, beiden van Xplode, te bemachtigen.

Verder ben ik vooral fan van de cakes die ik nog niet heb eerder heb gehad, maar die zich wel al bewezen hebben.

HL16 standaard elk jaar
Crackling fan ook elk jaar erbij
Venom Box ook elk jaar wel in de collectie
90/100 schot matjes weet niet waarom maar lbijft leuk

Van klein naar groot:

HL-16
Monster Ride
Crackling Crystal
19 shots cakes a la buurtassortiment of Big 19
Transbomber

Had tot dit jaar eigenlijk altijd de light year pijlen in de collectie. But you now the story...

En ook altijd wel de big19 potten. Voor de rest is mijn collectie vaak wisselend.

standaard:

Heavy Legend 16... ideaal stookspul om lekker bezig te blijven tussen het geweld door
19 shots assortimenten. heb ik een zwak voor. buurtassortiment, lucky 19. echt ideaal stookspul en zeer goedkoop.
Evo Profire cakes, zolang ze nog zo goedkoop te krijgen zijn

Ik heb eigenlijk alleen de HL16 standaard erbij zitten en altijd een stuk of tien fonteinen. Vind ik zelf leuk, maar mijn kleine man ook :D

De Monster Rit zat er elk jaar wel in, dit jaar sla ik over. Verder had ik elk jaar de Super Thunder kanonslagen van Rubro. Helaas nooit meer.

Standaard elk jaar in de collectie:
Insane - EVO
Monster Ride - Vuurwerkmania
Cruelty - Wolff
Crank - Wolff

De Xin fonteinen al jaren elk jaar, prachtig als begin van een showtje.

En de Shardana Rockets ben ik ook erg gaan waarderen. Dit jaar voor de 3e keer en meteen voorraad ingeslagen.

Ow en de Crackling Bullets kunnen niet ontbreken, mooi spul is dat.

Een even mijn post van een paar jaar terug er bij gepakt, en dit is, zoals je eigenlijk in dit topic ook wel verwacht, nog steeds actueel. Daar is wel het e.e.a. bij gekomen, o.a.:
Firefly Fountain, prachtige fontein met heel mooi goud in het begin gevolgd door 3 kleuren jellybeans
Sick Six, fantastisch cakeboxje, helemaal voor het geld waarvoor hij vaak te krijgen is
Flacid Cannon, een 64 schots cakeje met veel afwisseling die lekker lang duurt.
Ghost King, geweldige 3 traps fluit single shots

Back
Bovenaan