Welk product zou je willen stoken?

Dat waren inderdaad 2 top boxen, beide heb ik destijds ook nog gehad .

de Evolution Mayhem heb ik zelf 2 jaar terug nog afgestoken, de winkel had er nog precies 1 op voorraad, toen de webshop van de winkel open ging heb ik die meteen besteld:

Dit was batch 2017, volgens mij een van de eerste batches ? jammer dat dit soort kwaliteits boxen eruit zijn al een tijdje .
Een aantal jaar geleden heb ik de Mayhem nog gestookt waar de salutes op het einde nog inzaten. Die dreunden lekker zeg! Echt nog onderscheidend ten opzichte van de sierburst.

Over salutes gesproken: kan er nog steeds van balen dat ik de laatste Golden Bonfire Fanshape heb laten liggen bij Outlet. Destijds € 85…

Elke keer als ik naar onderstaande foto kijk krijg ik een nostalgisch gevoel. Collectie 2006/ 2007. Vergeleken met nu allemaal vrij langzaam en de uitwerkingen waren ook niet best, maar dat was prima.
Als ik dan echt 1 product zou moeten kiezen, de Amazing Yellow Cabs uit die tijd.
1000074625.jpg

Elke keer als ik naar onderstaande foto kijk krijg ik een nostalgisch gevoel. Collectie 2006/ 2007. Vergeleken met nu allemaal vrij langzaam en de uitwerkingen waren ook niet best, maar dat was prima.
Als ik dan echt 1 product zou moeten kiezen, de Amazing Yellow Cabs uit die tijd.
Bekijk bijlage 1815189
Prachtig ook hoe er 9 Asian Thunders staan. Ik meen dat die (o.a.) per 10 verpakt waren, dus kan mij helemaal indenken dat er al eentje,voortijdig getest is ;-)

Oeff, moeilijk…

Qua goede herinneringen:

Pangu - Some like it Hot
Zo’n gekke vorm product. Heb hem wel eens cadeau gegeven. Iedereen dacht; wat is dat nou weer?
En de uitwerking zelf was ook nog eens verrassend!

BKV - Flower …. ?
In veelvoud geschoten candle.
Of iedere iets grotere candle wat dat betreft, gewoon tof!

Marijn - Zware jongens A/B

Alle single shots in verschillende formaten. Van Asian Thunders en Binkies tot Eccentric en 2” Hot Shots, The Junk, etc.

En “natuurlijk” de Vulcan / Schuurman - In Shock. Niemand die geloofde dat dat een legaal product was (wat het technisch gezien ook niet was)

Ik datzelfde rijtje ook de GBV - Celebration Crackers die gewoon met flash geleverd werden. Heerlijk onbezorgd “legale” rollen meenemen.

Vroegah, had je een soort salutepijlen hier bij de plaatselijke fietsenmaker en daar zat geen stok aan maar moest je in de grond steken. Nooit meer terug kunnen vinden maar heerlijke dingen waren dat.. Alleen ff op de kop zetten en je had een flinke grondknaller, vooral in die tijd. Maargoed boefjes gedrag:blink:

Van het meest recente vuurwerk mis ik de Daisy beam nog steeds, prachtige cake blijft dat heerlijke fluit en dat blauw😍 Dan vaak voor 12,50 als je per karton haalt.

En uiteraard al het kleine vuurwerk wat eruit is gegaan, pijlen knallers singles...

Nitraat mat 500shots,altijd leuk om de buurt mee wakker te maken :d
Die dingen gaan harder dan zowat elke mat die je NL kan en kon krijgen :cool:

En zo zijn er nog legio dingen die ik graag nog is zou willen hebben,maar ik heb geen zin om die allemaal neer te typen hier.

Back
Bovenaan