Welk product zou je willen stoken?

Leuk om eens terug in de tijd te gaan en te denken aan 20 jaar terug toen we al weken uitkeken naar de eerste folder, de dierenwinkel uit het dorp nog vuurwerk verkocht en toen je geen ego tripper pakket kocht omdat dit te duur was en je beter alles los kon kopen. Het mooiste was toch wel dat die ene dag helemaal om vuurwerk draaide en de oude schooltas gevuld was met kruit ipv boeken.

Eigenlijk zou ik alles uit onderstaande folder wel willen stoken en uiteraard al het kleine spul waar we ons de hele dag mee vermaakten.
IuW4s-4lgtc3fs5zhftrvc4mc5x42e.jpg

Maar waar ik als kleine jongen echt van stond te watertanden uit deze folder (toen al geobsedeerd door sier):

- Fire volcano's, deze kwamen echt goed hoog
- Sirocco vuurpijlen, mooi boeket en leuk om de stokken na te kijken en op te vangen tegen de schemer aan
- De Champion cake (nooit gehad, maar zag er gewoon heel imposant uit vond ik toen.)

En dan nog een eervolle vermelding voor de dikke romeinse kaars met het gave lanceergeluid: de olympic dragon 8sh.

Al kan ik me ook nog goed herinneren hoe het was om het iets verderop te zoeken en naar een dynasty dealer te rijden voor het allereerst echt wat duurdere grote sierpakket. Dit was onderstaand pakket met voor die tijd erg goede cakes.
20250716_172613.jpg

Back
Bovenaan