Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Deze zijn mij op één of andere manier altijd bijgebleven....
Bekijk bijlage 1815110
Hier ook goede herinneringen aan, kwam voor NL'se begrippen een goede knal vanaf die wat later volgde. Jammer dat die niet meer verkrijgbaar zijn in bijv. België waar zoiets nog wel verkocht mag worden.Deze zijn mij op één of andere manier altijd bijgebleven....
Bekijk bijlage 1815110
Een aantal jaar geleden heb ik de Mayhem nog gestookt waar de salutes op het einde nog inzaten. Die dreunden lekker zeg! Echt nog onderscheidend ten opzichte van de sierburst.Dat waren inderdaad 2 top boxen, beide heb ik destijds ook nog gehad .
de Evolution Mayhem heb ik zelf 2 jaar terug nog afgestoken, de winkel had er nog precies 1 op voorraad, toen de webshop van de winkel open ging heb ik die meteen besteld:
Dit was batch 2017, volgens mij een van de eerste batches ? jammer dat dit soort kwaliteits boxen eruit zijn al een tijdje .
Heb er nog een vol pakje van liggen.Deze zijn mij op één of andere manier altijd bijgebleven....
Bekijk bijlage 1815110
Prachtig ook hoe er 9 Asian Thunders staan. Ik meen dat die (o.a.) per 10 verpakt waren, dus kan mij helemaal indenken dat er al eentje,voortijdig getest isElke keer als ik naar onderstaande foto kijk krijg ik een nostalgisch gevoel. Collectie 2006/ 2007. Vergeleken met nu allemaal vrij langzaam en de uitwerkingen waren ook niet best, maar dat was prima.
Als ik dan echt 1 product zou moeten kiezen, de Amazing Yellow Cabs uit die tijd.
Bekijk bijlage 1815189