Welk product zou je willen stoken?

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Bijna iedereen heeft wel een of meerdere producten die uit de handel zijn omdat ze niet meer in het assortiment zitten of omdat ze inmiddels verboden zijn (vuurpijlen, knallers, etc.). Aan welk product heb je een speciale herinnering of heeft een onvergetelijk indruk achtergelaten en zou je graag nog een allerlaatste keer willen stoken met o&n?

Enkel NL vuurwerk.

Ik had de Vulcan / Schuurmans Sky Screamers wel willen afsteken destijds, maar in de tijd dat deze nog verkrijgbaar was had ik hier helaas geen budget voor .
Ik zag deze Sky Screamers altijd in veel oudere O&N compilaties voorbij komen, ook werd deze veel overdag gestookt in combinatie met knalcakes .

Opzich hebben we met de Return of The Phoenix een redelijk gelijkwaardige cake gehad, maar als ik de filmpjes bekijk van de Sky Screamers gaan die fluiters nog wat langer door en klinkt de fluit een stuk rauwer maar dat kan ook komen doordat die in salvo's schiet .

Heb de Dutch Protocol al een tijdje op mijn lijstje staan en had dit jaar eindelijk de knoop doorgehakt en er 2 besteld. Maar of die 2 er komen (kooi verhaal evt) weet ik nu niet zeker! Fingers crossed!

Ik zou nog graag 1keer ...

Om half 10 s'morgens mn rugtas willen voltrappen met
Rotjes (astronauten)
Babypijltjes
Up up pijltjes
Grondbloemen
Jumping jacks
Romeinse kaarsen
En de eerste single shots

En dan vanaf 10 uur de hele verdere dag lekker stoken in de sneeuw.
Poeh, wat een gemis he. Echt helemaal niets aan toe te voegen, zou daar al mn compounds voor in ruilen als het kon.

IK ook zonder twijfel.
Wat een tijd was dat !
Dat mooie grotere spul van nu is leuk maar wat was t fijn om toen klein te zijn 👍
Zeker, het siervuurwerk van tegenwoordig is van hoge kwaliteit, maar doe mij die kleine items en het overdag stoken maar. Daar liggen de mooiste herinneringen en is het allemaal begonnen. Niets zo sfeervol als overdag stoken.

Nog 1 laatste editie van m'n Romeinse kaarsenrekken en singleshot series..

En een veelvoud aan snowstorms (1e versie) en wicked whistles...:cry:

Rotjes (astronauten)
Babypijltjes
Up up pijltjes
Grondbloemen
Jumping jacks
Romeinse kaarsen

dit raakt me in het hart en diep ook met mn zwarte kruit vingers hahaha
dit mis ik echt gewoon dat gevoel van nostalgie van die tijd vroeg op en aftellen naar 10u
maar hoe je het verwoord... dat wil ik ook

Rotjes (astronauten)
Babypijltjes
Up up pijltjes
Grondbloemen
Jumping jacks
Romeinse kaarsen

Ik zou best, als volwassen man, nog een keer met de rugzak vol een dag hiermee rond willen lopen! Heerlijk. Nog wat 60 shots matjes mee. En dan thuiskomen en een oliebol eten met de hand die helemaal naar kruit ruikt. Zijn de lekkerste bollen!

Ik zou graag de:

Wasp
Cruise Rockets
Matten in alle verschillende grootes
grote single shots

Al gaat het meer om de beleving van vroeger die je bij deze producten had. Vanaf 10:00 uur onbezorgd stoken zonder gezeur. Wat zeg ik 10:00 vanaf de eerste verkoop dag al.

Back
Bovenaan