Welk product zou je willen stoken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het was even zoeken , zoals ik eerder benoemde , de hammer rockets van broekhoff. Ik heb er zelfs nog een filmpje van uit 2007, dus let niet op de kwaliteit, veel beter als dit was er toen niet haha.

1.2” Total Event Box en de 1.2” Bad #ss Box. Beide zou ik dolgraag nog eens in mijn collectie willen hebben, maar die kans is helaas verkeken. Doodzonde dat deze toppers uit het assortiment zijn.

Pijlen, F3 singleshots, ouderwetse Chain Thunders. Die klapten altijd erg prettig om 10.00.

Niet te doen om 1 artikel op te noemen, het zijn er zoveel. Als ik echt een artikel zou moeten noemen worden het de kanonslagen. Puur om het feit dat dit in mijn ogen het begin kan zijn van de jeugd om later liefhebber/freak te worden.

Worden hier verder al vele producten genoemd waar ik me helemaal in kan vinden en die ik echt ontzettend mis. Zware jongens, daylight vuurwerk, salute 1, f3 single shots, vuurpijlen en romeinse kaarsen. Zo zonde dat het er allemaal niet meer is.

Karton wicked whistle. Zo jammer dat die er niet meer is.
Ik zal er dit jaar op een waardige manier afscheid van nemen als ik de laatste exemplaren stook die ik voor dit jaar nog heb kunnen kopen. Deze ga ik ook zeker missen. Malte (Funke) heeft overigens wel aangegeven dat een dergelijk product voor de toekomst in de plannen zit dus hoop ik daar maar op.

Ik zal er dit jaar op een waardige manier afscheid van nemen als ik de laatste exemplaren stook die ik voor dit jaar nog heb kunnen kopen. Deze ga ik ook zeker missen. Malte (Funke) heeft overigens wel aangegeven dat een dergelijk product voor de toekomst in de plannen zit dus hoop ik daar maar op.

Heel gaaf natuurlijk dat die dat wil gaan doen maar heel eerlijk, ga jij €60+ voor zo'n blokje betalen, want daar zal het zeer waarschijnlijk wel heen gaan helaas.

Ikzelf vind het ontzettend jammer dat ik nooit de zware jongens van marijn heb 'kunnen' stoken. Wat een heerlijke chaos moet dat zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan