Welk product zou je willen stoken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
De eerste en tot dusver ongeëvenaarde Giant Surprise (voordat ie in de next generation lijn van lesli werd opgenomen en zwaar gedowngrade/verkracht).

En

En uiteraard de eerste batch van de snowstorm.

Ja, de Giant Surprise. Krijg hier direct dat nostalgische gevoel van. Mijn eerste echte grote ''pot''. Vroegâh met mijn vader vuurwerk kopen, die moest altijd die pot met gouden regen. De Giant Surprise! Met dat mooie blauwe label. Heel gaaf.

Ik heb wel een aantal producten die ik zou willen schieten, zoals de Salute Cake 1 van Schuurmans destijds of de Matrix van Lesli (New Spirit). Maar als ik kijk naar het grotere geheel zou ik toch wel graag weer vuurpijlen of matten zien. Een goede 100.000 klapper in de straat en het heerlijke geluid van vuurpijlen. Dat is wel een groot gemis.

Ja, de Giant Surprise. Krijg hier direct dat nostalgische gevoel van. Mijn eerste echte grote ''pot''. Vroegâh met mijn vader vuurwerk kopen, die moest altijd die pot met gouden regen. De Giant Surprise! Met dat mooie blauwe label. Heel gaaf.
Echt een prachtige beuker en wat een heerlijk nostalgisch gevoel door de camera die hier is gebruikt, megapixels uit de early 2000's

Echt een prachtige beuker en wat een heerlijk nostalgisch gevoel door de camera die hier is gebruikt, megapixels uit de early 2000's

Heel gaaf zulke films ja, beetje wat je zag op de product dvd's in de winkels en voor de vitrines. Dat blikkerige geluid ook. Nostalgie!

Zou de oude Sky Screamer ook wel weer willen hebben. Vaak gehad, 60 goede rauwe fluiters. Top artikel destijds.

Eer is zoveel wat je nu zou willen stoken nog....
De astronauten en shishing crackers die snipperden, babypijlen, noem maar op.

Van Wolff:
- Concerto Rosso
- ..... Eagles. Fluiters in up-tempo waren dat, met soort zwemmende blinking tails.
- No mercy (knalcake)
- .... storm (2). Fanshape fluiters naar knetterwolken. Zena NL had hem ook.
- Up-tempo knalcake met gekleurde mines. Kostte destijds €52,50 volgens mij. Naam vergeten.

Funke:
- Fermata A en B. Vooral de A, heel heldere palms in salvo zonder blink etc, dat importeert haast niemand meer.
- Die gekleurde compound (zeg maar die kauwgomballen)

Rubro:
- Daisy beam
- Red Maroon

ZENA België:
- Alle Bali Tiger cakes (shell cake met effecten in ring-vorm)

Zena Nederland :
- Hun beide 100 shots knalcakes
- Hypnotized heette hun laatste snelle screamercake denk ik. Niet normaal was die.

Marijn:
- Pinkie Winkie

Evo:
- Alles Sunbeam stille waaiers

Lesli:
- Blue Voodoo. Dikke blauw met crackling mines en crackling palms rammen.
- die gekleurde stille waaier met witte spinners er tussen

Genoeg zo? 😅 Hopelijk lezen er importeurs mee

Er zijn veel producten die ik niet perse zou willen afsteken, maar wel graag nog eens in mn handen zou willen hebben. Puur vanwege de labels. De oude Dynasty producten bv! Kwa afsteken wil ik eigenlijk alles wel wat niet meer mag. Knal, romeinse kaarsen maar vooral de pijlen. Alleen het lanceergeluid al.

Van Wolff:
- Concerto Rosso
- ..... Eagles. Fluiters in up-tempo waren dat, met soort zwemmende blinking tails.
- No mercy (knalcake)
- Up-tempo knalcake met gekleurde mines. Kostte destijds €52,50 volgens mij. Naam vergeten.

Funke:
- Fermata A en B. Vooral de A, heel heldere palms in salvo zonder blink etc, dat importeert haast niemand meer.

Rubro:
- Daisy beam
- Red Maroon

ZENA België:

Zena Nederland :
- Hypnotized heette hun laatste snelle screamercake denk ik. Niet normaal was die.

Marijn:
- Pinkie Winkie

Evo:

Lesli:

Wat je vraagt van Funke fermata A heb je de red maroon en blue maroon.
Je bedoeld de yggdrasil denk ik van Funke met die heldere kleuren

Wat je vraagt van Funke fermata A heb je de red maroon en blue maroon.
Je bedoeld de yggdrasil denk ik van Funke met die heldere kleuren
Nee ik bedoel de Fermata A en B. Dat waren volgens mij 25 shots cakes. Ik heb de Red maroon ook gehad, maar die Fermata's zijn echt wel een flinke klasse hoger.

Inderdaad, de Yggdrasil! Meerdere keren gezien, beste kleurencompound ooit m.i.

Ik ben denk ik wat ouder als het gros hier maar ik heb nog nooit een echte zware hindu rol geklapt vroeger. Vind ik nog steeds jammer.

Qua dikke dozen nooit een funke compound :(
Dat zal wel meevallen geloof ik,er zijn meer oudere kruitsnuivers dan je denkt,denk ik ;)
De beide genoemde dingen heb ik ook nog nooit gehad.
Maar ik heb me al voorgenomen om volgend jaar in elk geval 1 Funke compound aan te schaffen,ik MOET er gewoon een keer wat mee doen :frusty:

Vond de Amazon van Marijn ook altijd erg tof om te hebben. Eerst dat fonteintje en daarna die dikke mine, deed het altijd goed in de straat.

Van Wolff:
- Concerto Rosso
- No mercy (knalcake)

Funke:

Rubro:
- Daisy beam
- Red Maroon

ZENA België:

Zena Nederland :

Marijn:
- Pinkie Winkie

Evo:

Lesli:

Kijk dan ook vooral even naar de Sensation 3 van Rubro bij diverse freakshops verkrijgbaar. Dit zou hetzelfde moeten zijn als de Red Maroon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan