Welk product heb jij het meest in je collectie gehad?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net zoals vorig jaar de Monster Ride van Mania. Blijf me verbazen wat er uit zo een klein product kan komen :D

Dat moeten toch wel grondbloemen geweest zijn aangezien die er nog steeds zijn en ik ze vanaf jongs af aan al elk jaar in de collectie heb.

Qua compound / cakebox is t de transbomer de laatste jaren.

die gene die er eigenlijk altijd bij zit is de ragnarok. Ik blijf er bij dat dat een van de mooiste 'cake' fonteinen zijn.

19 shots 30mm assortiment. Geen jaar voorbij gegaan dat ik ze niet had. Vaste prik en minimaal 12 stuks!

Heb al meer dan 25 jaar een meter pakket, om in de vooravond te stoken " nostalgie "

Dat heb ik ook altijd gedaan, alleen bedenk me nu sinds dat cat.1 er is, ik het al jaren niet meer gedaan heb. Het 'speciale van die fonteintjes is er wel vanaf door dat cat.1. Best jammer eigenlijk!

De laatse jaren het Buurtassortiment. Daarvoor altijd de Stars over Paris in de collectie gehad.

Vroeger veelal de Chainthunder en 100k, maar tegenwoordig toch heel veel Buurtassorti en Transbombers weggeschoten, mooie chaos, blijft prachtig.

Evolution Snowstorm 100 shots is voor mij de cakebox welke ik het meest heb gehad, helaas wordt deze niet meer verkocht .

Vorig jaar nog 1 van kunnen kopen

Qua hoeveelheid van 1 product staan de stinger bees toch echt op nummer 1.
Hele doos van besteld.

Maar wat ieder jaar ook weer terug komt is een leuk 19/25shots assortiment, voorheen altijd de fairytail/ brasilian box. Dit jaar de cakes van vuurwerkspecial en hakuna matata nogmaals.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat dit ondertussen toch al wel de Transbomber moet zijn. Elk jaar van de partij tot nog toe, meestal in grotere aantallen. Heerlijke beuker!

Salute cakes heb ik de afgelopen jaren het meeste in mijn collectie.
Het gaat mij er niet om of die heel hard is of mooie mines/ tails etc ik wil gewoon zoveel mogelijk verschillende gehad hebben.

20221230_133316.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan