Welk product heb jij het meest in je collectie gehad?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het enige wat echt standaard terug komt is het meterpakket. Puur voor de nostalgie.
Ik probeer ze ook elk jaar op de kop te tikken, ik heb spijt dat ik een paar jaar geleden 2 keer achter elkaar een meterpakket heb opgestookt met nostalgische labels....ik heb er nog 1 van een aantal jaren geleden, deze bewaar ik ook.

Ik heb de mega 6 nu voor het laatst en voor het derde jaar op rij! Nog een laatste keer ontzettend van genieten.

Een aansteeklont.

En alle producten zijn ook altijd voorzien van viscolont, dus dat is de absolute 'winnaar'

Qua artikel zal dit de babyvuurpijljes zijn. Sloffen vol heb ik er jaarlijks van weggeschoten.
Je weet wel, in de tijd dat die dingen nog niets levensgevaarlijk als verboden golden.

Als ik naar links van mijn tekst kijk moet ik toch wel het buurt assortiment zeggen.
Goede oude tijd...
Big 19 een goede nummer 2 samen met een 'meterpakket'.

Dat moet wel de Transbomber zijn, ieder jaar gehad. Dit jaar eigenlijk nog niet.. misschien toch maar bij bestellen?

Qua absolute aantallen uiteraard het kleine grut van weleer; rotjes, babypijltjes en grondbloemen. Verder bestel ik de laatste jaren eigenlijk niet zo vaak dezelfde producten. Toevallig nu 2 jaar op rij de Caïro.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan