Welk product heb jij het meest in je collectie gehad?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met dit jaar erbij toch wel de Caïro. Tot nog toe heb ik niet veel producten meerdere keren in de collectie gehad.

Voor mij in de eerdere jaren. Zeg jaren 80. Maxipijlen fluit en knal, astronauten en pirat b strijkers. Jaren 90 was voor mij echt de introductie in het zware spul. Dus elk jaar een 100.000 klapper . Behalve toen we overgingen van 1999 naar 2000. Toen had ik voor 15k vuurwerk. Waaronder 14 100.000 klappers,echter had ik toen ook 12 dozen lawinepijlen en die had ik dus in mijn illegaal tijd elk jaar een doos of 5 .

Andere topper toen was de jw337 en 338 elk jaar. 10 jaar lang.

De afgelopen 6 jaar geen illegaal meer maar wel nog spul van salon roger. Elke x prototype X en de blazing diamonds. Echter de laatste 2 jaar bewust gekozen om ook niet meer naar België te gaan.

De laatste 10 jaar uit Nederland de big19 en bulldozer elk jaar in het assortiment. Jaren daarvoor zeker 10 jaar lang altijd 2 event cake no5. Echte bizarre topper

Vroeger altijd de astronauten/kanonslagen natuurlijk. Met de tas over straat samen met de baby pijltjes, jumping jacks en wondertollen. Na die tijd altijd wel een Monster Ride of Pounding Napalm/RotP veel gehad.

Vroeger waren dat zeer zeker de kanonslagen, gevolgd door de wondertollen en daarna de Romeinse kaarsen, jumping Jacks en baby pijltjes.

Qua sier denk ik dat het de heavy legend 16 moet zijn.

Slof Astronauten, toch wel heel vaak gekocht Vroegâh!
Later toch wel de Ratelband in verschillende uitvoeringen, van 5.000 tot 100.000 klappers van Horseband.

Qua hoeveelheden: Buurt Assortiment en Valk Big 19 (in al z’n varianten). Ieder jaar meerdere kartonnen van gehad om te combineren in showtjes, of als lekker stookvoer. Ook regelmatig als finale gebruikt (12-18 stuks tegelijk al dan niet in W-shape).

Delicious Thunder ook meerdere kartonnen van doorheen gejaagd.
Qua compounds zat de Rubro - Immortal Gold of zijn tegenhanger de Vuurwerkmania - Golden Illusion serieus veel jaren in de collectie.

Ti Volcanoes van Vulcan

Return ot Phoenix van Wolff ook elk jaar; perfect tempo, mooie krijs en zelfs nu vaak nog prima acceptabele prijs voor wat je krijgt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan