Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb bij Zena NL gewoon pakketje besteld. Lijkt veel op de ouderwetse pakketten.
https://www.zenavuurwerk.nl/zenaroermond/v_10697_46556/allforfun/p320303_80496
Zie foto een paar berichten hier boven. Zena NL = Lesli. Je krijgt 100% zeker de nieuwe labels.
Behoorlijk misleidend dan.. beetje adverteren met een oldtimer terwijl ze het nieuwe model alleen verkopen!?!
Klopt. Lees dit topic maar eens door. Dan had je er al eerder achter gekomen.
Bekijk bijlage 36321 zelfde meterpakketje als vorig jaar gekocht...alleen al voor de labels.
35 euro betaald
In zuid limburg, plaatselijke vuurwerkwinkel... wat eruit komt niey veel maar ik moest hem weer hebben.
Volgens mij zijn we nu zover dat in NL echt alle nostalgische meterpakketten zijn uitgestorven, ook de oude winkel voorraad meterpakketjes die de afgelopen jaren sporadisch nog eens ergens opdoken. En is het nu wachten tot een importeur echt weer verse meterpakketten met nostalgische labels importeert
Wellicht de enige kans die je nog maakt is bij wat onbekende winkeltjes in Bels. Jaren terug, toen ze in NL ook al zeldzaam waren, nog eens een echt nostalgisch meterpakket (was 10 jaar oud geloof ik) kunnen kopen ergens in een tijdschriftenwinkel bij Luik die kant op, preciese plaats weet ik niet meer
@ NL impoteurs, wie o wie??Tijd voor een VWC petitie 'Breng ons oude meterpakket terug'
Zou je mij willen vertellen welke winkel