Welk meterpakket is het meest nostalgisch ?????

Kan iemand mij vertellen of die nostalgische meterpakketten met de spring joy en green bamboo nog ergens t verkrijgen is? Of hoe makkelijk een dummiepakket nog ergens te vinden is?

Dat is steeds moeilijker aan het worden. Wat je kan doen is de Vuurwerkverkooppunten in Nederland een mail sturen met die vraag. Nee heb je, ja kun je krijgen.:wink:

Wow dat is een heel mooi pakketje. Daar ga ik graag even voor rijden.Maar in welke plaats is de winkel precies?PSVfanatics_geleen

Volgens mij zijn we nu zover dat in NL echt alle nostalgische meterpakketten zijn uitgestorven, ook de oude winkel voorraad meterpakketjes die de afgelopen jaren sporadisch nog eens ergens opdoken. En is het nu wachten tot een importeur echt weer verse meterpakketten met nostalgische labels importeert

Wellicht de enige kans die je nog maakt is bij wat onbekende winkeltjes in Bels. Jaren terug, toen ze in NL ook al zeldzaam waren, nog eens een echt nostalgisch meterpakket (was 10 jaar oud geloof ik) kunnen kopen ergens in een tijdschriftenwinkel bij Luik die kant op, preciese plaats weet ik niet meer

@ NL impoteurs, wie o wie?? :D Tijd voor een VWC petitie 'Breng ons oude meterpakket terug'

Waar kan ik de petitie tekenen ?

Niet echt om oude labels of iets in die trant, maar qua uitwerking vond ik De Volle Meter van China Red à €18 niet verkeerd. Inhoud was het volgende:

[table="width: 200, class: grid"]
[tr]
[td]Art.[/td]
[td]NEM[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Silver Spring[/td]
[td]8[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Golden Spring[/td]
[td]8[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Red Twinkling Star[/td]
[td]12[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Blue Pearls[/td]
[td]12[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Green Blink[/td]
[td]12[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Happy Flower[/td]
[td]14[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Sky Dancing Flower[/td]
[td]14[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Snowflake 60 schots[/td]
[td]15,6[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Blink Crackling (2x)[/td]
[td]16[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Color Shining Star[/td]
[td]18[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Joyful[/td]
[td]20[/td]
[/tr]
[tr]
[td]All Happy[/td]
[td]36[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Garden Surprise[/td]
[td]36[/td]
[/tr]
[/table]

Zoals je ziet geen écht grote inhoud, maar de fonteinen deden het erg leuk, en 20-36 gram is toch echt wel een stap boven cat. 1 spul. Daarnaast zat er een handje grondbloemen in, en vier 15-grams pijlen (met burst en boeket, als ik me dat goed herinner EDIT: volgens mij juist niet... En dit jaar lijken er geen pijlen meer in te zitten). Zeker een aanrader voor de vooravond.

Laatst bewerkt:
Meh, ten eerste zorgen dat je een cat.2 hebt en geen cat.1 en dan nog even totaal kruitinhoud checken, zit soms 100gr verschil tussen (van 230-350gr gaat 't ongeveer) en dan is het verder allemaal vrijwel hetzelfde momenteel. Duimen dat er een importeur is die er eens wat meer aandacht aan besteedt, inhoud én uiterlijk.

Back
Bovenaan