Welk meterpakket is het meest nostalgisch ?????

Meh, ten eerste zorgen dat je een cat.2 hebt en geen cat.1 en dan nog even totaal kruitinhoud checken, zit soms 100gr verschil tussen (van 230-350gr gaat 't ongeveer) en dan is het verder allemaal vrijwel hetzelfde momenteel. Duimen dat er een importeur is die er eens wat meer aandacht aan besteedt, inhoud én uiterlijk.

Ik zie een leuke uitdaging voor Katan om de nieuwe Oldskool lijn uit te breiden met een dergelijk pakket!

Ik zie uberhaupt nog nergens die old skoollijn van Katan, deze zou inderdaad niet mistaan in de trant van de gouwe auwe.

Dit is Qua inhoud wel dicht bij het orgineel...
1A081128-BABA-4BE4-B28D-5EDEF9035676.jpg

Ik zie uberhaupt nog nergens die old skoollijn van Katan, deze zou inderdaad niet mistaan in de trant van de gouwe auwe.

Dit is Qua inhoud wel dicht bij het orgineel...
Bekijk bijlage 55785

Grijslont knallers, babypijlen en fonteinen zijn voor de Duitse markt.
Fonteinen en een sier ass (met oude labels) voor de Nederlandse markt.

De nostalgia spullen van Katan staan bij diversen:
https://forum.vuurwerkcrew.nl/forumdisplay.php?585-Diversen

De Duitse spullen van Katan, kan je vinden op hun Instagram pagina.

In dat All for Fun pakketje van Lesli zaten geen Moontravellers, Happiness en al zeker geen matje.

2799735-all-for-fun.png
#foto van vuurwerkbieb.

Dit jaar wil ik weer (als van ouds) een leuk meterpakket scoren, om heerlijk in de voor avond te stoken. Zijn er tips over welke meter pakketten er echt boven uit springen? (Voor €10 a €20) Weet dat ze hier in de buurt China Red (Intratuin)en GBV hebben. Mocht iemand ervaring hier mee hebben, of andere aanraders heeft: ik hoor het graag!

Meterpakket van GBV-Weco vond ik aardig. Heb Wolff ook gehad, die was ook prima, zolang je niet meer dan 10/12,50 betaald. Vind het wel een gemiste kans dat ze niet pakketten maken met wat meer kleinspul er in (zolang dat nog legaal is).

Ik zit even meterpakketten bijlangs te turen, op kruitinhoud tov prijs vooral, en welke me nu vooral negatief opvalt is de Actie Maxi meter in de Zena NL shops, die heeft maar 162,5gr NEM terwijl de meeste meters rond de 300gr hangen. De gewone Metermix bij Zena is dan wel €8 duurder (meeste cat.2 meterpakketten lopen nu tegen de 25-30e...) maar wel 296,5gr NEM. (weet trouwens niet of dat nog Hong Deng Long is, die was vroeger opvallend goed)

Altijd ff checken of het cat.1 of 2 is, en ook bij uitgifte worden meters weleens luchtig over gedaan welke je krijgt. Maar is lullig als je voor 25e een cat.1 pakketje krijgt die je anders voor een kniepstuuver had kunnen krijgen.

Oef, GBV/Weco maakt het weer bont met hun cat.1 B2B smiley meter voor €30 :bonk: Ze hebben ook de goedkoopste meter voor een tientje-vijftien euro, maar info over welke cat en kruitinhoud ontbreekt, dus dat is ook te mijden. Dan is de Family XXL voor €30 mss nog als enige serieus te nemen daar.

Vulcan helemaal geen meterpakket meer joh? Als ex-Schuurmans (nou ja, soort van) ligt hier de bakermat van de meter en was ietwat nostalgisch nog het langst verkrijgbaar. Zonde.

Broekhoff meter kun je beter ook niet doen qua verhouding kruit/prijs; 216gr voor €25 is duurder dan menig andere; Lesli (metermix) en Caff spannen de kroon met dik 300gr voor rond de €25 (en de lesli zelfs wel voor €18 te vinden). Lesli's Vuurwerkmeter, in vwplanet. van €28 voor 276gr. is dan weer geen aanrader.

Was een prima pakket hoor. Leuke fonteinen voor een tientje zou ik die wel pakken. Als je ziet wat cat1 fonteintjes inmiddels kosten.

Het VWT/Vuurwerktotaal meterpakket lijkt hét meest nostalgisch als de afbeelding van hun website klopt.

02723.png

Zie ook; https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?44409-Meterpakket&p=1267660&viewfull=1#post1267660

Denk niet dat ze deze nog uitgeven. zoiezo is het knalmatje eruit. Maar als deze er nog wel is zou ik er graag 1 willen hebben. Al is het alleen al voor de labels

Back
Bovenaan