Wat wordt het artikel van het jaar?

Ik ga voor de Hardcore Helium. Was vorige jaren al top. Nu heeft ie meer bekendheid en zo te lezen wordt die ook massaal ingekocht. Hét recept voor een hoge notering.

Het artikel van het jaar, tja eigenlijk zijn er altijd twee opties.

Degene wie veel mensen hebben en mijn persoonlijke topper.

Ik ga met @Calim3ro mee, de Hardcore Helium is meer bekend en wordt massaal aangeschaft dus die kan zo maar eens op de 1e plek eindigen.

Voor mij persoonlijk denk ik dat ik het meest ga genieten van: Iro Kin Beauty.

Mits het weer mee zit natuurlijk!

Riakeo is qua prijs aan de hoge kant, dus zal minder geschoten worden. Wolff en Rubro zijn ook wel kanshebbers. Verwacht niet dat China Red in de lijst staat met hun nieuwe mindere assortiment. Wellicht Hello met de Rebel 2.0.
Niet dat hello nu zo goedkoop is..

Hier de gok genomen met de Galaticos en hoop dat deze kan tippen aan de Riakeo bakken, zoja wordt dit de bak van het jaar.

Dat moet toch The Saga Continues worden? Wordt veel verkocht, belooft kwaliteit te worden en er wordt veel over gesproken. Hardcore Helium zou ook geen gekke gedachte zijn

Dat moet toch The Saga Continues worden? Wordt veel verkocht, belooft kwaliteit te worden en er wordt veel over gesproken. Hardcore Helium zou ook geen gekke gedachte zijn
Is verder niet echt een kanshebber; wordt over geen nieuw artikel echt overdreven veel gesproken, deze doet nog meeste tongen roeren en niet eens om de effecten... Mss iets van Wolff nog, de Climax ofzo. Achteraf denk ik dat de goudcakes van Golden Tower en Rebel 2.0 nog meest enthousiaste reacties gaat oproepen. En qua "oudjes" de Insane Crown Bomber en Elegance

Back
Bovenaan