Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb al bestelling bij dream lopen, maar ben al uitgeshopt en wagen is vol. Is dit het dan echt waard voor het geld om er nog bij te kopen? Zijn wel serieuze prijzen, 180€GoudenBomber, een van de meest gewilde producten van Funke momenteel heb ik het gevoel![]()
Ik heb al bestelling bij dream lopen, maar ben al uitgeshopt en wagen is vol. Is dit het dan echt waard voor het geld om er nog bij te kopen? Zijn wel serieuze prijzen, 180€
Waard? Nee, dat niet. Maar als je het geld kan missen is dat toch wel echt een hele dikke crowd pleaser hoor! En dit jaar is voorlopig echt je laatste kans aangezien ze niet meer gemaakt gaan worden de komende jaren.Ik heb al bestelling bij dream lopen, maar ben al uitgeshopt en wagen is vol. Is dit het dan echt waard voor het geld om er nog bij te kopen? Zijn wel serieuze prijzen, 180€
Een serieuze prijs maar ook een serieuze box, deze moet je gewoon meemaken en persoonlijk heb ik het geld er voor over.Ik heb al bestelling bij dream lopen, maar ben al uitgeshopt en wagen is vol. Is dit het dan echt waard voor het geld om er nog bij te kopen? Zijn wel serieuze prijzen, 180€
Ik kan me voorstellen dat je geen behoefte hebt aan zo’n box als je budget 500 euro is. Ligt je budget wat hoger, dan is alles van Funke (of Iskra) zeker de moeite waard.Een serieuze prijs maar ook een serieuze box, deze moet je gewoon meemaken en persoonlijk heb ik het geld er voor over.