Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Niet dat hello nu zo goedkoop is..Riakeo is qua prijs aan de hoge kant, dus zal minder geschoten worden. Wolff en Rubro zijn ook wel kanshebbers. Verwacht niet dat China Red in de lijst staat met hun nieuwe mindere assortiment. Wellicht Hello met de Rebel 2.0.
Win je hem trouwens ook als je hem goed hebt?Dat moet toch The Saga Continues worden? Wordt veel verkocht, belooft kwaliteit te worden en er wordt veel over gesproken. Hardcore Helium zou ook geen gekke gedachte zijn
Is verder niet echt een kanshebber; wordt over geen nieuw artikel echt overdreven veel gesproken, deze doet nog meeste tongen roeren en niet eens om de effecten... Mss iets van Wolff nog, de Climax ofzo. Achteraf denk ik dat de goudcakes van Golden Tower en Rebel 2.0 nog meest enthousiaste reacties gaat oproepen. En qua "oudjes" de Insane Crown Bomber en EleganceDat moet toch The Saga Continues worden? Wordt veel verkocht, belooft kwaliteit te worden en er wordt veel over gesproken. Hardcore Helium zou ook geen gekke gedachte zijn
Ja hier hetzelfde. Aangezien prijs voor vele nog betaalbaar was in de acties en deze volledig uitverkocht is bij de importeur....Gezien de hype rondom Riakeo zet ik mijn geld op één van die blokken in, wellicht de Gracefulness
waar wat besteld?Waar besteld?
Langeberg volgens mijWaar besteld?
perfect fireworksWaar besteld?