Wat wordt het artikel van het jaar?

Heb alweer zoveel moois voorbij zien komen!

Cakes:
Climax - Wolff

Kleine compounds:
Crazy Cyclone - Wolff (prijs/kwaliteit echt top)

Grote compounds:
Sky Candy (Rubro)
Caracas (Magnum)
Juggernaut (Wolff)

Van het kleine spul:
Marathon Sparkle (fontein van meer dan 4!! Minuten)
Supreme Bombs (leuk idee)

Side note: vind dat Magnum/ Broekhoff echt heel leuk bezig is geweest met allerlei nieuwe / bijzondere artikelen uitbrengen , zo is de Majestic Eruptor en Shining Paradise echt een hele leuke meepakker.

Van Wolff vind ik het super tof dat ze ondanks het laatste jaar met zoveel nieuwe producten zijn gekomen en zelfs een hele nieuwe lijn (Buskers). Ook met unieke producten als de Climax bijvoorbeeld. Turning Boom, Swirling Thunder en Crazy Hornet zijn bijvoorbeeld ontzettend veelbelovend.

GBV is ook weer leuk bezig geweest met bijv de GBV fountain en heeft de Statement en Pangu lijn echt weer veelbelovende artikelen in het assortiment zoals bijv de Colorblind en de Magnificent.

Lesli heeft met Riakeo ook weer mooi spul uitgebracht en ook de VOLT lijn heeft weer leuke dingetjes, nog maar te zwijgen over de Predator lijn.

Kort samengevat vind ik dit jaar echt top met heel veel veelbelovende artikelen. 1 januari na 02:00uur weten we meer, maar weet zeker dat iedereen een super jaarwisseling gaat krijgen met al het spul wat de Nederlandse importeurs aanbieden.

Rubro heeft veel vernieuwde dikke bakken die denk ik goed gaan scoren maar voor de meeste mensen buiten budget.. Denk Killer Mutant of Atlantis Lion ofzo..

Ik heb echt nog geen idee! Ik heb afgelopen jaar zoveel potentiële producten voorbij zien komen! En dan hoeft het nog geeneens een nieuw product te zijn! Daarom, na 1 januari weet je het pas echt!

Ik denk dat de Opera House en Exceptional goede kanshebbers zijn. Maar er is weer zoveel moois en nieuws bijgekomen dat het nu nog moeilijk te zeggen is.

Als de Hardcore Helium weer zo presteert als afgelopen jaar, dan is dat wel een hele goede kanshebber. Super Skreetch zou ook nog wel eens hoog kunnen gaan eindigen. En iets van Riakeo zal ook ongetwijfeld in de top 10 gaan komen.

Riakeo is qua prijs aan de hoge kant, dus zal minder geschoten worden. Wolff en Rubro zijn ook wel kanshebbers. Verwacht niet dat China Red in de lijst staat met hun nieuwe mindere assortiment. Wellicht Hello met de Rebel 2.0.

Back
Bovenaan