Wat steek jij als eerste af om 00:00 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat idee klinkt mij ook goed in de oren. Dan heb ik om 00.00 uur alle tijd om van mijn zonen te genieten die lekker aan t stoken zijn.
D

Voor mij is het wat afhankelijk van de buren. Gezien de hoeveelheid vuurwerk dat in huis zal zijn stoken we al de hele avond en is 00.00 een mooi momentje om eens rustig om ons heen te loeren. En dan starten met een Springteufel.

Haha ik denk er ook ieder jaar aan maar het gebeurd nooit. Dat 00.00 moment is té magisch. Ook al kijkt de helft van de mensen niet omdat alles tegelijk af gaat, van rollen tot compounds. En iedereen is elkaar een gelukkig nieuwjaar aan het wensen, dus eigenlijk best zonde. Maar toch wil ik altijd iets groots afsteken na 00.00 :D Dat lijkt wel een soort oer-instinct.

Precies dit, gas erop!

Alles is bij mij willekeurig. ik bewaar de meeste 400+ gram cakes en compounds voor ná 00:00 en meestal begin ik dan niet gelijk met het dikste blok in huis. rond 00:10 zullen de meeste mensen pas klaar zijn met gelukkig nieuwjaar wensen dus dan komen de rambakken of showblokken

van alle cakes en boxen heb ik er wel 2 van dus kan ik in de voor avond genieten van waar ik echt benieuwd naar was om een besluit te maken van dit haal ik volgend jaar weer of helemaal niet en dan rond 00:00 word het gewoon gas erop en ff lekker stoken en van de buren genieten :D

Als alles goed gaat gaat excact om 00:00 de fire festival de lucht in.
Dit jaar voor het eerst een project dus blijft spannend.

Zoals het er nu naar uit ziet ga ik mijn project/show dit jaar beginnen met Devil's Dynamite. Die rappe pearls aan het begin moeten toch wel de aandacht trekken. Leuke opener! Exacte volgorde van de show moet ik nog gaan bepalen. Dat doe ik pas als ik klaar ben met bestellen :)

Sidenote: Vorig jaar begon ik de show met Komodo Dragon van Luypaers.(verwant aan de springteufel van Funke). De fontein aan het begin bouwt wat spanning voor mensen die de show verwachten, en met de all at once burst finale van de komodo dragon knalt de show los!

Begin na 00:00 uur eerst met een aantal Funke Crackerfontanen en genieten van het vuurwerk in de buurt, daarna cakeboxen in willekeurige volgorde nog geen idee met welke ik begin .

Als laatste cakebox wordt het de Evolution Snowstorm 1.0 voor mij in ieder geval

De opzet waar mee te beginnen om 0:00 is al tig keer gewijzigd hier.. wat wel zeker is dat het een dikke beuker moet gaan worden!

Bij mij zal het eerste na 0:00 uur "traditioneel" wat klein gepruttel zijn. :cool:
Ik wacht wel even tot de buurt een beetje uitgeraast is en dan begin ik. :D

Eddy.

Ik wil proberen om te starten met dikke chaos zoals ik in 18/19 afsloot :D

Dan wacht de rest vanzelf wel even met fakkelen
Deze kreeg ik van iemand uit de wijk op een redelijke afstand en zijn woorden bij 1minuut zeggen genoeg haha:handsup:

Mini projectje van 2 gunners, 6 knalcakes en een avalanche thunder.

Wilde er eigenlijk 2 ats eraanknopen maar de lontjes komen niet goed uit :no:

Ik steek over het algemeen vanaf 0:00 niks meer los af. Ik zet een show neer van wat compounds en wellicht cakes en die gaan vervolgens achter elkaar door soms per 2 tegelijk ofzo. Na de show is het voor mij ook klaar want niets kan meer tippen aan de finale die je net gehad hebt, denk dan overal bij: 'meh'

Maar ook in de show heb je een 1e product, dit jaar was dat de Bright Nights van Lesli.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan