Wat steek jij als eerste af 10:00 s'morgens ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben wel benieuwd naar meerdere ideen en ervaringen.
Voor mij persoonlijk is het 10:00 mischien nog wel mooier dan het 00:00 moment.
Vind de overdag filmpjes ook altijd veel leuker en sfeervoller om naar te kijken.

Yep, ben het hier ook mee eens :)

Mijn idee voor 10:00: Thunder King cake (Herlat), doorlonten met 4x Ghost King single shot + 6x Thunder Smoke single shot

Ik heb dit net ook eens zitten te bedenken (ik stond een peukie in de garage te roken)

Ik denk dat ik om 10:00 uur s'ochtends 5 silversalutes tegelijk afsteek, icm een 200 traps fluitcake.

aangezien de silversalutes ongeveer 30 sec. duren en de fluitcake ongeveer een minuut moeten 3 secrets salutes achter de silversalutes afgaan.

(Overblijvertjes van vorig jaar)

Goedemorgen :D

niks...zit dan braaf op kantoor...al zal ik denk ik wel kunnen genieten van de activiteit in de panden naast ons...de brandweer kazerne, het politiebureau en het ziekenhuis...

Ook niks dit jaar! Geen zin meer om heel de dag te knallen, maar uit ervaring weet ik dat je na het eerste lontje niet meer stopt.
Dit jaar ga ik niet meer voor de budgetartikelen, om leuk te kunnen spreiden met het vuurwerk zal ik rond de middag beginnen met de 'afsteek groep'.
maargoed dat zeg ik al jaren nu... haha

Een paar thunder salutes van Rubro, de combinatie van thunder en een flinke fluit en dan een knal op het eind kan me wel bekoren. De buren kan het waarschijnlijk wat minder bekoren (alhoewel er 2 huizen verderop nog een grote vuurwerkfanaat zit), maar je moet toch wat op 31 december :)

De planning stond als volgt;
De 150.000 ratelband van Schuurmans met daaraan een 250 shots fluitbak aan het begin en tegen het einde een waaiertje uit een nog onbekend aantal smoke single shots. Dus flink herrie en wat "sier".

Al lijkt het er op dat ik het met een groep vier. Dan hangt het een beetje af van wat de rest heeft hoe we het aan gaan kleden. Maar dat zien we dan wel.

Paranoia van Lesli gevolgd door 3x secret salvo van Rubro. Misschien nog iets anders erbij, nog even zien.

Iets wat zoveel mogelijk herrie maakt. Volkomen legaal stoken natuurlijk! Iets met een goede fluit, daarna wat harde knallen zoals de In Shock en misschien nog wat meer tempo, een paar Delicious Thunder!?

Een legale mat en daarachter een traca 10 of 20 vastbinden die besluit met een all-at-once cake. Moet het nog zien. Gewoon genieten van het eerste lontje, allerbelangrijkste. Kan dus ook gewoon een single shot, een rotje of een grondbloem zijn:D

Voor het eerst dit jaar een redelijke mat! 50.000 mat, een secret sniper en nog wat doorgelonte single shots die tijdens de mat gaan. Dus de mensen in onze straat worden wel wakker aangezien het geluid goed door de hele straat gaat hier!

Dit jaar vrij gekregen (ja daar ben ik blij mee ) .

Echter komt die Vreselijk luidruchtige Vlissinger (Jorisman :p ) mijn buurt terroriseren op 31-12 Dus draai ik me nog even om ( 11 uur koffie met oliebol oké ) ?

Dit jaar vrij gekregen (ja daar ben ik blij mee ) .

Echter komt die Vreselijk luidruchtige Vlissinger (Jorisman :p ) mijn buurt terroriseren op 31-12 Dus draai ik me nog even om ( 11 uur koffie met oliebol oké ) ?

Voor mij dus de taak om hem wakker te maken, maar denk dat dat wel zal lukken met een paar leuke knal en fluitpotten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan