Wat steek jij als eerste af 10:00 s'morgens ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Paar doorgelonte singleshot mortiertjes (Thunderking van Katan) in combinatie met een slof babypijl fluit. Geen exotische projecten voor mij, simpelweg omdat mijn budget dat niet toelaat.

Stoken overdag doe ik de laatste jaren niet veel meer, maar om 10 uur gaat meestal wel een knalblokje de lucht in. Dit jaar voor het eerst een doorlontproject proberen met Thunderkings en Whistling Thunder Queens van Katan.

Ik heb voor 10 uur het volgende in de planning staan:
1x angry birds
1x raw whistler
1x silver salute
2x hoogmoed

Ik denk dat de buurt dan wel wakker is....

Lekker rustig aan denk ik. Probeer het altijd rustig op te bouwen tot de avond, dan gaan we los :) Als je de hele dag knallers de straat in staat te slingeren wordt de buurt ook niet echt blij denk ik. Af en toe even wat stoken en dan weer lekker oliebollen bakken. Voor 10 uur weet ik eigenlijk nog niet precies. Maar eens even bij de vuurwerk winkel kijken deze week of er iets leuks is voor 10 uur :)

Amersfoort stook meeting deel 1 opening van ons word zoiezo 2x 100k Horse brand! Gevolgd door..

1x Fluitpotje 25 shots
1x Black Salute
1x Mini Traca original
1x Matrix knalpot
1x The Chain 500

Dan zal de buurt toch onderhand wel weten welke dag het is.. :D

Meestal 'n paar Asian Thunder singleshots, rijtje tegelijk en een Shock. De buren vinden 't ook leuk (Fuego & roze lont liggen alleen zo voor de foto). Dit jaar met knetterlint.

Ik werk ieder jaar in een vuurwerkwinkel dus een 10 uur project is al wat jaren geleden.

Wij doen een 17.00 uur moment. Als de winkel dicht gaat komen de dames en de kids naar de winkel en nemen we met zijn allen wat te drinken en gaan we flink stoken. Altijd een heerlijke afsluiter van 3 drukke maar heerlijke dagen.

Daarna lekker eten en douchen en kan de avond beginnen!!

Om 10.00 helaas helemaal niks. Ik ben dan aan het werk. Voor ons als brandweer is het de drukste tijd van het jaar. Niet alleen qua blussing maar ook preventie. Vanaf een uur of 19.00 schiet ik mijn eerste pijl de lucht in!

een Thunder Salute voor de deur bij me neef die dan lekker aan het slapen is ha ha ha ha ha ha zou de buren ook wel leuk vinden :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan