Wat steek jij als eerste af 10:00 s'morgens ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Meestal een projectje van goede knalcakes om de straat, de wijk en als 't goed gaat het hele dorp wakker te maken :wink:

geen idee,vorig jaar was precies om 10:00 een c6 en denk dat ik dit jaar gewoon ff met een gewone melkbus paar keer ga knallen voordat ik met de kanon na een weiland ga

Ik pleur meestal een paar dragons naar buiten via de achterdeur dan valt de buurt zeur ook gelijk uit haar nest haha

Precies weet ik het niet, maar ik hoop dat ik net als vorig jaar mijn buren weer uit hun slaap kan halen, en dat mijn kleine buurman (7 jaar oud) staat te springen en vraagt. "He buurman! heb je nog meer!"

Denk een snelle knalcake met gevolgd een fluitcake en een paar knalcakes!!!!

Ben wel benieuwd naar meerdere ideen en ervaringen.
Voor mij persoonlijk is het 10:00 mischien nog wel mooier dan het 00:00 moment.
Vind de overdag filmpjes ook altijd veel leuker en sfeervoller om naar te kijken.

Ik heb nog geen idee waar ik mee begin. Weet nog niet eens wat ik bestellen moet. Die opgave is al moeilijk voor mij. Maar we hebben de tijd nog.

Vorig jaar had ik 4x big mc thunder om 10:00 uur gestookt. (Alle4 tegelijk)

Dit jaar nog even denken

Meestal is het bij mij niet veel om 10.00 uur.
Door de zenuwen en spanning slaap ik slecht en als ik dan eindelijk een beetje slaap is het zo 10.00 uur geweest. Uitgerust aan de dag der dagen beginnen, vind ik net iets belangrijker dan per se om 10.00 een project te doen, ofschoon het altijd in de planning zit ;)

De planning :) voor dit jaar:
* rustige start met een kwak luchthuilers (moet nog bedenken of die tegelijk gaan of om beurten)
* gevolgd door een aantal matten
* gevolgd door spanish storm 750sh fluitbak
* gevolgd door bull riding (knalcake)
* gevolgd door een nog te bepalen als in 1 keer eruit knalcake (voorkeur At Once mits voor een goed bedrag op de kop te tikken)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan