Wat steek jij als eerste af 10:00 s'morgens ?

Prima dat je rekening houdt met je omgeving, maar het zijn 16 uur van de 8766 uur dat een jaar gemiddeld telt.
Dus wij houden rekening met hun door goed op te letten op mensen, voertuigen en dieren. Maar hun horen dan ook rekening met ons te houden, omdat het maar een dag in het jaar is.

On topic:
Ik denk dat ik ga beginnen met een Secret Salute :)

Laatst bewerkt:
Ik hou gvd het hele jaar rekening met iedereen,mensen hebben van mij en mijn gezin geen last.Maar die ene dag ja die ene dag die is voor MIJ!!!en die ga ik optimaal benutten ook dus als ik vanaf 10.00 tot 02.00 mag knallen dan ga ik dat zeker doen.

Hier gaan 6x de Thunder salute van Rubro de lucht in voorafgaand door 4x de focus(fluitcakes) om exact 10.00 wel te verstaan

Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik een ratelband of Silver salute ga gebruiken om de dag in te luiden. Misschien beide

Laatst bewerkt:
Ik denk dat het of het eerste rotje is dat ik tegenkom, of een Chainthunder 100shots van Bonbridge.
Waarschijnlijk dat eerste :P

Vorig jaar 3 thunder shocks door gebrek aan beter. Dit jaar toch te denken aan wat groter werk iets van nitraatcake ofzo.

Vorigjaar begonnen met een 100k mat (Red Dragon)+ een paar headbanger pijlen (lesli):D
Dit jaar weet ik het nog niet:cry:.

Hier het filmpje er van: :rolleyes:(eerste mat op het filmpje (de headbangers staan er helaas niet op)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

--pyro99:bye:

Vorigjaar begonnen met een 100k mat (Red Dragon)+ een paar headbanger pijlen (lesli):D
Dit jaar weet ik het nog niet:cry:.

Hier het filmpje er van: :rolleyes:(eerste mat op het filmpje (de headbangers staan er helaas niet op)

movie

--pyro99:bye:

Zat er nou flash in de eindbom van de legale 100K?
Zo te zien aan die flitsen.

Back
Bovenaan