Wat steek jij als eerste af 10:00 s'morgens ?

Hout eraan is juist gevaarlijk haha. Soort van granaat effect..

Ik vind het persoonlijk maar niks om meerdere cobra's door te lonten. Zelfs met nitraten gaat het al erg fout ( in de zelfgemaakte mascleta die ik gefilmd heb vliegen de nitraten al een meter of 20 weg door andere nitraten )

Moet je nagaan hoe het met cobra's gaat. Het is op eigen risico en wil je goed genieten van je vuurwerk lijk mij het het beste om dit niet te doen en gewoon 1 voor 1 te stoken.

Dit jaar denk ik een 100k zo goedkoop mogelijk uit nl gevolgd door hoogmoedjes. Daarna carbid schieten :).

Tja ik zie wel wat ik afsteek.
10:00 uur is een tijdstip wat ik ook niet ga redden.
Rond 12:00 uur komt beter in de richting.

Ik ben van plan om 2 Silver salutes door te lonten en met die 2de doe ik iets stouts. (Ja ik zet er een glas Guinness er op. :wink:)

Ja en dan STOKEN!!!:wink:
(Maar dan zonder Guinness.)

Karton is ook een goede optie, maar ik bedoel dat je het stukje hout als voetsteun gebruikt. Het hout bevind zich dus onder de knaller en word met de knal verpulverd.

dik karton kun je ook een 4kant van knippen
Beetje lijk aan de onderkant van de c6.
plakken.
en je hebt een prima voetje die ook geen scherven maakt en er voor zorgt dat je c6 niet overal na toe vliegen... (mits je ze minimaal 1 meter uit elkaar zet.

beter is om cobra's niet te doorlonten.

1 erg gevaarlijk (wel leuk als je levens moe bent)
2 Erg duur (wel leuk als je de loterij gewonnen heb)
3 veel werk en veel snel lont (wel leuk als je 100m quick match hebt liggen.
4 Niet goed voor je oren (wel leuk als je doof bent of doof wil worden)
5 tsja die is er niet..

succes er mee:wink:

Als eerste afsteken? (ik steek helemaal niks af!:wink:)
Vuurwerk is veel te gevaarlijk en bovendien ook veel te duur!:mad:
De media heeft altijd gelijk hoor!:bonk: (Prijzen mochten inderdaad goedkoper!:wink:)

dik karton kun je ook een 4kant van knippen
Beetje lijk aan de onderkant van de c6.
plakken.
en je hebt een prima voetje die ook geen scherven maakt en er voor zorgt dat je c6 niet overal na toe vliegen... (mits je ze minimaal 1 meter uit elkaar zet.

beter is om cobra's niet te doorlonten.

1 erg gevaarlijk (wel leuk als je levens moe bent)
2 Erg duur (wel leuk als je de loterij gewonnen heb)
3 veel werk en veel snel lont (wel leuk als je 100m quick match hebt liggen.
4 Niet goed voor je oren (wel leuk als je doof bent of doof wil worden)
5 tsja die is er niet..

succes er mee:wink:

Hoezo erg duur?
Ze zijn er voor rond de 5 euro, bedoel, dat is toch een prima prijs voor grond knallertje van dit niveau?
En als je het doorlont op een weiland, hoezo zou het gevaarlijk zijn? Pak je een viscolont van 1 meter die als extra lont dient. Dan heb je zeker 30 seconden de tijd om te hollen.

Hoezo erg duur?
Ze zijn er voor rond de 5 euro, bedoel, dat is toch een prima prijs voor grond knallertje van dit niveau?
En als je het doorlont op een weiland, hoezo zou het gevaarlijk zijn? Pak je een viscolont van 1 meter die als extra lont dient. Dan heb je zeker 30 seconden de tijd om te hollen.

stel je budget is 100e
nitraatjes heb ik minimaal tussen de 10 en de 20 doosjes.
zijn er zoiezo meer dan 100knallers om te doorlonte.
cobra's uuh
20stuks

tja voor een doorlont project vind ik cobra's duur ja:p
Maar ag ieder zo zijn ding!:wink:

Het is maar net wat je er voor over hebt en waar je het voor over hebt..
De een heeft liever voor 100euro een aantal rollen tegelijk en de ander heeft liever een paar harde knallers tegelijk :D

ik begin denk ik net zoals vorig jaar om 10:00 uur terwijl moeders voor nog in bed ligt een dikke 25.000 klapper af te steken :P

Willen een hoop mensen meteen gezeik hebben met zijn omgeving ofzo?

Daar sla je de spijker op z'n kop! Waarom om 10u meteen je complete arsenaal naar buiten slepen om de buurt op brute wijze te wekken?
Ok, als vuurwerkliefhebber natuurlijk ontzettend leuk (vind ik ook!), maar het moet toch niet zo zijn dat je na de eerste minuut meteen gezeur aan je broek hebt hangen (en dat soort mensen zijn er genoeg op de 31e!). Dit jaar valt de 31e in het weekend, en ik denk dat de gemiddelde Nederlander niet zo staat te springen om op z'n vrije ochtendje om 10u sharp uit z'n bed gedreund te worden :wink:.
Ach, ik doe het al jaren wat rustiger aan als de dag begint, des te meer cakes heb ik voor de avond! :)

neej Hoor gewoon los gaan om 10 uur !
We moeten het hele jaar wachten, en dat doe ik dan ook nettjes. Maar om 10 uur hebben ze gewoon pech !

Als de mogelijkheid daar is, ivm de werktijden bij onze winkel, komt er iets voor 10uur een rol naar buiten om de buurt mooi rood te kleuren. En tja... wakker wordt men niet van ons maar vast wel van een ander. Dus veel maakt het ook niet uit.

Back
Bovenaan