Wat steek jij als eerste af 10:00 s'morgens ?

Ik heb heel weinig om te stoken voor overdag / 's avonds, dus ik denk dat ik het bij een Cruise Rocket houd. Mja, de verkoop is nog in volle gang dus wie weet wat er nog gaat komen.

plannen zijn iets gewijzigd, dit word definitief, komt alleen misschien nog wat bij

10.00 show 2011

10 x Thunderbomb 800
1 x mandarin 2000
1 x 100k
12x Tri roating sun ( lat met draai zonnen )
12 x cruise rockets

2 x Howling wolff
1 x Wasp
1 x Leathel spider
2 x Focus 105
1 x Tears of beauty
3 x Hot cannon
2 x Pinki winkie
2 x Thunder salute
3 x Glorius mine cake
1 x Silver salute
1 x Fluted 500
1 x Secret salute
1 x Hypnotized
3 x Hoogmoed.
3 x Crackling cake uit buurt assortiment. (powezone)

Ben ik ff blij dat jullie niet mn buren zijn zeg. Om 10.00 lig ik waarschijnlijk nog in me bed of net wakker aan het worden. Vind het maar hinderlijk hard spul zo vroeg in de ochtend:tongue2:.
Als ik wakker ben dan geniet ik er wel van hoor, kijk altijd ff door het raam. Nee ben geen ouwe bok ben in de twintig:cool:.

Dit jaar voor het eerst niks!
Heb nog nooit gewerkt op de 31ste, maar daar komt dit jaar verandering in:p

Mijn 10 uur projekt wordt verschoven naar 20.00 op zn vroegst.

Ben ik ff blij dat jullie niet mn buren zijn zeg. Om 10.00 lig ik waarschijnlijk nog in me bed of net wakker aan het worden. Vind het maar hinderlijk hard spul zo vroeg in de ochtend:tongue2:.
Als ik wakker ben dan geniet ik er wel van hoor, kijk altijd ff door het raam. Nee ben geen ouwe bok ben in de twintig:cool:.

Dan is mijn vraag nog : What the hell doe je hier nog op het forum ik zou al boos zijn op mezelf om later als 9 uur wakker te worden ! Wat maken die knallen nog uit ? Daar ben je toch freak voor...:shocked:

Dan is mijn vraag nog : What the hell doe je hier nog op het forum ik zou al boos zijn op mezelf om later als 9 uur wakker te worden ! Wat maken die knallen nog uit ? Daar ben je toch freak voor...:shocked:

haha ik kan me enigszins wel inleven dat je je dat afvraagt. Maar als freak ben je toch niet verplicht om al om 10.00 te stoken? Zullen er vast wel meer zijn die dat niet doen. Vroeger deed ik dat wel meestal dan nog ff wat klein spul halen. Denk dat ik er overheen ben gegroeit:bonk:. Neemt niet weg dat ik alleen in de avond wat afsteek natuurlijk;). Avonden ervoor kan ik toch al niet normaal slapen. Die dag lekker fris en fruitig beginnen kan geen kwaad. Drink sowieso geen koffie of iets dergelijks om me wakker te houden. Give me my rest:P

Betreft de knallen. Maakt niet zo heel veel uit als het maar niet teveel achter elkaar zijn. Van 1 knal ben ik toch wel wakker. Beter wakker worden met een knal dan dat irritante gepiep van je wekker:bonk:

plannen zijn iets gewijzigd, dit word definitief, komt alleen misschien nog wat bij

10.00 show 2011

10 x Thunderbomb 800
1 x mandarin 2000
1 x 100k
12x Tri roating sun ( lat met draai zonnen )
12 x cruise rockets

2 x Howling wolff
1 x Wasp
1 x Leathel spider
2 x Focus 105
1 x Tears of beauty
3 x Hot cannon
2 x Pinki winkie
2 x Thunder salute
3 x Glorius mine cake
1 x Silver salute
1 x Fluted 500
1 x Secret salute
1 x Hypnotized
3 x Hoogmoed.
3 x Crackling cake uit buurt assortiment. (powezone)

Haha bizar dat dat je 10uur project is! Is al meer dan dat de meeste freaks als collectie hebben..

Veel plezier er iedergeval mee, ga je het filmen?

om 10 uur sta ik nog bij de dealer om mijn vuurwerk op te halen waarschijnlijk en dan heb ik ook alleen nog maar sier.
heb het wachten voor mij dit jaar alleen nog maar langer gemaakt.
waarschijnlijk loop ik wel een rondje door de wijk om te kijken wat de jeugd hier weer afsteekt.

Haha bizar dat dat je 10uur project is! Is al meer dan dat de meeste freaks als collectie hebben..

Veel plezier er iedergeval mee, ga je het filmen?

dit gaat uiteraard gefilmd worden, in 2 delen, de echte 10 uurs opening is als de kerk-klok 10.00 slaat, dan beginnen we met de matten, en even later op een locatie verder op, komt de zo gehete tering herrie show :D

ik begin dit jaar om 9 uur. dan druk ik op de knop en gaat mijn carbidkanon van 125 liter af en dan is iedereen op de buurt wel wakker denk ik :P

Back
Bovenaan