Heb mezelf voorgenomen mijn budget op 2200 te zetten.
En daar degelijk vuurwerk voor te kopen, geen klein spul of wat losse flodders die me de avond doorhelpen gewoon kwalitatief goed vuurwerk. Ik moet er bij vermelden dat ik grote compounds wat heb overgeslagen en me richt op 100 shots a 144 shots blokken en degelijke cakes voor projecten. Paar grote compounds en je bent meteen door je budget heen.
De afweging kwaliteit en kwantiteit maak ik daar ook bewust in. Wil natuurlijk wel wat te doen hebben

maar betaal dan liever een 10tje extra voor een cake met 25mm met goede recensies dan een 20mm blokje wat toch blijkt tegen te vallen.
Inmiddels ben ik op 1840 euro van mijn budget beland en staat er een degelijk assortiment tegenover.
totaal gescoorde schoten van enkel de compounds en cakes staat op 2982 schoten. Wat betekent dat ik 0,61 cent per schot betaal haha

.
Bijna 90 procent komt uit outlets en acties van winkels dus voor mijn gevoel een geslaagd shopjaartje.
9 goede compounds.
72 cakes.
18 fonteinen van goede kwaliteit.
Op deze manier kan ik voor mezelf verantwoorden nog 1 grote bestelling te doen en dat zal de shots of anarchy worden die ik al een goed jaar op het oog heb, maar die elke keer niet bestel omdat ik het net een stap te ver vond qua prijs.
Al met al kom ik op een gulden middenweg uit van pak hem beet 2100 en das wat mij betreft prima. (koop ik wat extra oliebollen met de overige 100

)
Ga ik die hoeveelheid opslaan in huis? Nee dit wordt netjes verdeeld over vrienden en kennissen tot max 25 kilo en op oudjaarsavond afgestoken.
Kortom mijn budget is 2200 en na veel zoek en speurwerk ben ik van mening dat ik voor dat geld een prima assortiment heb samengesteld in deze roerende tijden van inflatie.