Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik had eigenlijk zo'n 1000 euro in gedachten dit jaar, maar zat net even mijn bestellingen bij elkaar op te tellen en zit al op ruim 1500...![]()
En dan is VWPD nog niet eens open, ben ook heel benieuwd wat ze daar gaan doen dit jaar. Wil toch eigenlijk altijd wel de 12x19 sh hebben van hun...
Vuurwerk per doos gaat niet open dit jaar.
Heb geen last van budgetschaamte maar er staan behoorlijke bedragen tussen. Maar vorig jaar gaf ik al aan de tijd van 1000+ zit er bij mij niet meer in.
Wil niet zeggen dat ik geen vuurwerk meer haal dat doe ik zeker wel alleen zet ik nu even appart en in december bestel ik het vuurwerk. Het budget zal niet hoger zijn dan 500 dit jaar.
Na jaren geprofiteerd te hebben van de scherpe prijzen wanneer je werkzaam bent in een vuurwerkwinkel kijk ik nu toch wel met verbazing wat sommige producten moeten kosten. Door andere hobby's is de focus een stuk minder op vuurwerk en daardoor het budget ook.
Helemaal niks stoken met oud en nieuw vind ik ook zo leeg, zal daarom rond de €200-250 halen. Wat precies moet ik nog even uitzoeken..![]()
Kriebels beginnen het weer een beetje over te nemen van het verstand. Tog weer wat extra budget erbij nemen dan maar![]()
hebben jullie ook wel eens last van een soort van budgetschaamte? Ik heb namelijk als ik soms kijk naar de bedragen die ik heb uitgegeven dat ik denk van dat is best veel geld, had het zoveel moeten zijn.
En het is niet om dat ik het dan niet kan betalen. Maar omdat het hoog bedrag is.
Mijn budget was eigenlijk €0,- voor dit jaar. Maar gelet op de onzekerheid of een aantal doorgeschoven orders uiteindelijk wel worden uitgeleverd (ik ga vooralsnog van uit dat het goed komt, maar ik sluit niet volledig uit dat er partijen vuurwerk de grens zijn overgegaan) toch maar €87,- vrijgemaakt voor een kartonnetje The Gunner.
Helaas is bovenstaande bewaarheid. Ben benaderd dat mijn karton wicked whistle niet kan worden geleverd. Ik baal wel stevig, want ik kijk al bijna 2 jaar uit naar deze pareltjes. Maar ik ben allang blij dat de winkelier mij de keuze heeft voorgelegd wat ik wil. Een alternatief, crediet of geld retour.