Geniet je meer van het vuurwerk voor 00.00 of tijdens/na

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind de mooiste momenten vooral tussen 18:00 en 20:00 het stoken met de kinderen en hun te zien genieten. Daarna op plek 2 rond 22:30 een mooie cake wegschieten als het rustig is buiten. Hier geniet ik dan zelf ook extra. Tussen 00:00 en 00:30 steek ik nooit iets af. Wacht liever tot het meeste van de buren op is en dan zelf rammen

Om 00.00 altijd eerst ff om me heen kijken ,de meeste mensen stoken direct hun mooiste box af in de straat . kan ik daar ook even van meegenieten met een drankje wanneer het een beetje rustiger wordt ga ik zelf los rond half 1 / 1 . ik heb geen haast haha
Vind persoonlijk dat je vuurwerk een beetje wegvalt als er zoveel tegelijk gebeurt
Je moet ook blijven opletten op andere mensen je hebt er altijd 1 tussen die er nie mee kan omgaan . bevalt mij prima zo

Ik laat het Duitse pruttel spul eerst afgaan(de buurt stokers) daarna ga ik zelf van start als het wat rustiger is. Heerlijk om maximaal van de Burst van je eigen spul te genieten..

Ik geniet de vooravond het meest van hetgeen ik zelf afsteek. En dan vooral tussen 18.00 - 19.30 uur. Daarna is het de tijd voor mijn kids en die moet ik uiteraard in de gaten houden. Maar als ik zie hoeveel plezier ze hebben wil ik dat voor geen goud missen. Om 00.00 uur nog een paar mooie boxen en dan is mijn oud en nieuw weer voorbij.

Het 00:00 uur moment is niet zo magisch meer als Vroegah. Je weet ook niet meer zo goed waar je moet kijken. Total chaos. Het is dan ook niet zo vreemd dat ik er voor 00:00 uur meer van geniet.:bye:

Voor 00:00 geniet ik er meer van, terwijl ik dan toch wat kleiner spul stook. Daarna is er een soort van druk van anderen. 'Nog één! Doe die grote ff dan!'. Opzich leuk dat ze enthousiast zijn, maar je kan niet meer in alle rust genieten als voor 00:00. Either way, blijft heerlijk.

Vorig jaar voor het eerst in tijden helemaal los gegaan tijdens Oud en Nieuw in een s'middags nog erg rustig straatje. Naarmate de dag vorderde kwamen er echter steeds meer vuurtonnen te staan, werden er stoelen en tafels naar buiten gesleept, groeiden de stapels hout en werd er al veel cat1 gestookt.
Gezien de mist af en aan het zicht ontnam en de verwachtingen voor 00.00 constant wisselden gingen er tijdens de helderste momenten al prachtige stukjes vuurwerk de lucht in.

Dat maakte eigenlijk de hele avond speciaal, het was even je kans grijpen bij heldere momenten waardoor juist de bijzondere potjes de volle aandacht kregen en ook de kinderen konden meegenieten.
Om 00.00 bleek het helemaal helder, waarna het rammen was tot ver na 2.

Qua genieten, elk moment heeft z'n eigen charme. Om 00.00 toch de buren willen overtreffen en uiteindelijk als straatje de lucht blijven volknallen, om 22.00 even in serene rust een fonteintje bekijken, maar nu het meest genoten van het tussen de mist door uitzoeken van iets speciaals toen de kids nog mee konden kijken en hun verbazing zien.

Ik geniet zeer zeker meer van het vuurwerk voor 00:00. Om die tijd heb ik altijd het gevoel om alles snel snel snel te schieten en de hele buurt te laten zien wat ik wel niet heb haha!

Voor die tijd is het heerlijk met de vriendengroep die inmiddels ook zelf vrij veel kopen lekker om en om cakes schieten, dan weer een box dan weer losse potten lekker in alle rust van elkaars vuurwerk genieten. Partytent op de stoep, vuurton aan en stoken maaar!

In de vooravond geniet ik zeker meer van het vuurwerk. Ik schiet dan lekker rustig de sierlijke producten weg.

Ik geniet voor 00:00 uur net zoveel als erna. Rond 21:00 uur meestal eerste grote boxen de lucht in. Dat voelt toch wel t lekkerst na een jaar wachten

Dit jaar nog weer meer genieten van de rustige momenten van de kids die aan het stoken zijn met klein spul Er is genoeg mooi cat1 spul te krijgen en ook het klein vuurwerk is dit jaar enorm verbeterd/uitgebreid dat we daar ook eens goed van gaan inslaan. Dus probeer het gevoel van voor 00:00 nog weer groter/beter te maken.

Dit jaar voor het eerst volledig bezig geweest met het forum en freakacties dat ik toch wel met veel zorg m'n collectie bij elkaar aan het kopen ben. Hierdoor denk ik toch wel dat ik van alles ga genieten, van klein spul tot aan grote boxen.

Eigenlijk geniet ik van de hele avond net zo veel. De spanning voor het wachten totdat het 18:00 is, en dan de eerste mooie dingen afsteken. Paar kleine potjes. Meestal komen mijn buurjongetjes dan naar buiten om te kijken en cat.1 af te steken. Ik heb ook altijd een grote doos daarvan staan om te kunnen stoken. Dan rustig binnen eten en iets leuks kijken op tv. Tussen door nog af en toe naar buiten en dan om 00:00 naar buiten, even genieten van alles om mij heen en dan zelf lekker schieten.

Ik geniet eigenlijk veel meer voor 0.00 uur en dan met name overdag.
Juist als ik samen met mijn kleine zoontje wat cat1 spul afsteekt en hij zo staat te genieten en te stuiteren dat er nog wat afgestoken moet worden :D

Prachtige genietmomenten zijn dat!

Zeker toen we nog om 10 uur mochten beginnen had ik veel meer lol in alles voor 0:00. Op dit moment is dat verschil tussen voor en tijdens 0:00 niet meer zo groot als het was. Ik denk alleen wel dat ik tegenwoordig haast meer van het ophalen, klaarmaken, uitstallen enz. van het vuurwerk geniet dan van het vuurwerk zelf. :rolleyes:

we genieten eigenlijk 8uur lang(soms ff naar binnen om iets te nuttigen en plaspauzes...gemiddelde leeftijd is rond de 45 dus je ontkomt er niet aan:cool:).
maar we doen meestal om 6uur een aardig project...maar om 12uur komt altijd wel de klapper .....dan zetten we altijd eerst het spektakel klaar en wensen we iedereen een gelukkig nieuwjaar en wachten tot iedereen er is want er komen best wel wat mensen naar ons om 12uur om te kijken.....en meestal om 2uur komen de fonteinen en boxen zonder herrie zoals de soring tails...dan de fakkels....opruimen..fotos maken....en plannen voor het jaar erna...als dat dan nog mogelijk is...en niet te vergeten de voorpret natuurlijk.....windowshoppen en shoppen natuurlijk...en ondanks de coronashitzooi gaan we toch weer genieten hoor op gepaste afstand van elkaar...

Klinkt als een prima avond. Zo hoort het natuurlijk, 8 uur lang genieten!

we genieten eigenlijk 8uur lang(soms ff naar binnen om iets te nuttigen en plaspauzes...gemiddelde leeftijd is rond de 45 dus je ontkomt er niet aan:cool:).
maar we doen meestal om 6uur een aardig project...maar om 12uur komt altijd wel de klapper .....dan zetten we altijd eerst het spektakel klaar en wensen we iedereen een gelukkig nieuwjaar en wachten tot iedereen er is want er komen best wel wat mensen naar ons om 12uur om te kijken.....en meestal om 2uur komen de fonteinen en boxen zonder herrie zoals de soring tails...dan de fakkels....opruimen..fotos maken....en plannen voor het jaar erna...als dat dan nog mogelijk is...en niet te vergeten de voorpret natuurlijk.....windowshoppen en shoppen natuurlijk...en ondanks de coronashitzooi gaan we toch weer genieten hoor op gepaste afstand van elkaar...

Ik geniet het meest van de vooravond. Tussen 18:00 en laten we zeggen 21:30. Je kan je eigen vuurwerk dan goed zien.

De overburen van mijn ouders maken elk jaar de fout om met hun budget cakes om 00:00 de show te stelen. Hehe, eigenlijk win ik dat altijd wel. :p

Ik kijk eigenlijk altijd erg uit naar het 18.00u moment om samen met Tabe een klein showtje neer te zetten waar de buurt en de mensen in de ouderenflats ook van genieten. Altijd mooie spullen en een chaos momentje erin, kijken we als liefhebbers ook even lekker samen naar het vuurwerk.

In de avond lekker rustig wat items stoken inderdaad, meer genieten van de echt sierlijke items, vooral als ze stiller zijn of met veel kleuren bijvoorbeeld. Vorig jaar ook zwaar genoten van een gezin dat toen al hun vuurwerk af stak. Daar het nodige aan gegeven om af te steken zodat ik kon filmen en genieten, helemaal top.

Om 00.00u is het gewoon het moment, de beleving en dan zelf even genieten van de buurt om vervolgens even lekker chaos te creëren en de oooh's en aaah's in de straat te horen om het jaar goed te starten met elkaar.
Dat 12 uur moment is toch wel het mooiste qua beleving, iedereen op straat, proosten, maar qua vuurwerk zelf is 18.00u wellicht al jaren wat mooier en minder gehaast.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan