Ik heb totaal niet meegekregen wat ik uit had gegeven, ik ben pas laat 2e week december gaan kijken wat er nog te krijgen was en voordat ik een verlanglijstje klaar had waren er alweer enkele dingen uitverkocht.
Daardoor heb ik steeds wat kleine orders geplaatst hier en daar zonder besef van wat het bij elkaar koste of echt uitzoeken wat het mooiste was , pakken wat he pakken kan . Beetje zoals in de corona tijd dat je 20minuten op afspraak een winkel in mocht , alles snel in de winkelwagen flikkeren alsof je gratis winkelen had gewonnen haha totdat je moest afrekenen
Bekijk bijlage 70895
Bekijk bijlage 70896
Bekijk bijlage 70897
Bekijk bijlage 70898
Bekijk bijlage 70899
Bekijk bijlage 70900
Bekijk bijlage 70901
Bekijk bijlage 70902
En deze waren niet via een voorbestelling
Paranoid
Maltese tiger 2x
Warrior 2x
Vengeance
Bekijk bijlage 70903
Bekijk bijlage 70904
En dat terwijl ik voll in behandeling ben vanwege burn-out, het bestellen was leuker dan het afgalen waar je enkele dagen in een rij staat te wachten terwijl je niet meer recht kan blijven staan .
Door de late bestelling dus op alle 3 de dagen moeten afhalen ,,, dat was een groot fiasco en een heftige aanslag op mijn gezondheid .
Daarbij weer geen hulp gekregen die eerder wel aangeboden werd , was het niet echt genieten zoals het zou moeten .
Mja al met al heb ik nu eindelijk eens een herinnerings videotje van mijn minishowtje waar ik mega blij mee ben ,,, maar daardoor wel geleerd dat ik komend seizoen niet meer veel hoef te kopen want een 3/5minuten mini showtje kan al heel mooi zijn .