Wat is jouw budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
zit nu op al 500+ , maar eigenlijk maakt het uit hoeveel je had, ik heb eigenlijk net zoveel lol gehad in de jaren dat ik 100-120 max haalde.. dat was zeker niet minder!

Helemaal mee eens. Budget zegt vrij weinig natuurlijk. Het maakt het wat makkelijker met keuzes maken en je kunt iets dikkere projecten weg schieten.
Maar het gaat nog altijd om het plezier, en dat kan ook prima met een kleiner budget.

Zit nog onder de €350, terwijl ik normaal rond de €600-700 eindig. Ik heb toch gemerkt dat meer vuurwerk ook meer stress geeft met ons onvoorspelbare decemberweer, en dat het de focus op de sfeer ook wat weg haalt. Dit jaar ben ik niet thuis met oudjaarsavond, dus wordt gezellig, en dat kan ook met minder vuurwerk :)

Mijn gemiddelde budget ligt zo rond de 500,-
Afgelopen jaren vooral losse cakes gekocht, maar wil nu wat show boxen aanschaffen, en dat is flink puzzelen in mijn budget, zeker omdat ik in een gekke bui 2 Golden Illusion boxen heb aangeschaft tijdens de Bulk Actie, dus zit al bijna op de helft :bonk: :bonk: :bonk:

Zit ook nog o nder de €350,400 terwijl ik normaal rond de €600-900 zit maar zal nu meer genieten omdat ik elke aanbieding chek en me vuurwerk uitzoek en meer beetje met oud en nieuw ga vieren dan non stop vuurwerk hele dag stoken meer hapjes en drankjes en gezellie gaan doen

In de voorverkoop 500-800 en tijdens de laatste dagen in Duitsland nog iets van 200 verwacht ik. Dit jaar een stuk minder dan voorgaande jaren. Aan de ene kant noodgedwongen gezien ik moet sparen voor andere dingen maar ik vind het ook wel meer dan prima. Ik kreeg het vuurwerk voorgaande jaren niet eens op en dan sta je op een geven moment te stoken om het stoken.

Ik bepaal mijn budget altijd achteraf, scheelt een hoop gezeik. Ik heb tot nu toe voor €870,- besteld, en heb eigenlijk gewoon genoeg.

De voorverkoop duurt nog 2 maanden, kun je de verleiding wel weerstaan? :wink:

Vast niet. Enige geluk dat ik heb is dat ik gebonden ben aan 4 winkels in verband met ophaaltijden. Ik heb een straks schema. In die winkels heb ik alles wat ik wilde hebben inmiddels besteld. Het enige dat nog fout kan gaan is dat er bij deze winkels nog bizarre acties komen.

Zo rond de €120 en dan mijn 3 vrienden waarmee ik stook ook. dus dan komen we uit rond de €500 , maar wij gooien alles op een hoop en dan pak je gewoon wat je wilt stoken , op de grote cakes en pijlen na die doen we met zijn allen.

Net als vorig jaar €750,00. Zou nog honderden euro's extra kunnen uittrekken voor al het moois dat er tegenwoordig te krijgen valt, maar wil graag die grens voor mezelf houden!

Ik doe het al een paar jaar met zo'n €100-120, ik spaar naast het vuurwerk ook voor een computer van zo'n €1400. En dat allemaal van wat zakgeld en een klein supermarktbaantje! Ik hoop dat de dichtstbijzijnde Cafferata-dealer de prijs van de Mad-dog Thunder shock bulk minstens halveert, naar zo'n €20-25. Anders ga ik toch maar ietsje verderweg naar de China Red-dealer voor een doos Cool Bastards. Ik moet toch een berg Singleshots hebben voor massastookvoer!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan